Тези два филма визуализират реалността и мечтата на екипа на „Асоциация за развитие на София“ за това, какво иска да постигне с работата си по надпреварата за титлата „Европейска столица на културата 2019“. Бяха излъчени по време на Форума на рекламата в София.
„Първият филм представя София такава, каквато е днес. Вторият филм, за съжаление, не представя София, а един друг европейски град – Стокхолм. Но ние много искаме да направим така, че София да бъде представена по този начин. Защото инициативата „Европейска столица на културата“ помага на градовете да се променят, да бъдат иновативни, атрактивни и интересни“, каза Светлана Ломева, директор на „Асоциация за развитие на София“. Вижте филмчетата:
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“