Приходите на технологичния гигант са под очакваното от Уолстрийт
Google публикува своя финансов отчет за първото тримесечие. Въпреки че компанията продължава да отчита ръст, се наблюдават някои тревожни тенденции. Рекламите на търсачката отбелязват ръст от 26%, но очакванията на Уолстрийт бяха за повече. В същото време цената им намаля с 9%.
Оперативните разходи на компанията за периода януари-март са 35% от приходите, за сравнение миналата година по това време са били 31%. Това разбира се се дължи на бързия темп на придобиване на нови компании, отбелязва Ню Йорк таймс.
Приходите на Google за тримесечието възлизат на 15.42 млрд. долара, но това е с около 100 млн. по-малко от очакванията на финансовите анализатори.
Потребителите по света се ориентират все повече към мобилни устройства, а рекламата на таблети и смартфони не е толкова широко разпространена, колкото тази на стационарните компютри. Освен това мобилната реклама не е особено доходоносна за Google, отбелязват още от Ню Йорк таймс.