петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2860 прочитания

    Вижте как са оценени медиа агенциите у нас в първото проучване на RECMA за българския пазар

    Всяка агенция се оценява според 14 различни критерия, разпределени в 4 категории
    16 юни 2014, 12:01 a+ a- a

    Международната агенция RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry) публикува своето качествено изследване на медийните компании. То включва 50 страни и 800 агенции в целия свят, като за първи път включва и България. 

    Според проучването на RECMA за България първите места в класацията са за: Media Direction (OMD/ Omnicom) със 17 точки (High Profile), следвана от Optimum Media (OMD/ Omnicom) с 16 точки (High Profile), Carat (Independent) с 12 точки (High Profile) и ZenithOptimedia (Publicis/VivaKi) с 9 точки (Good Profile).

    RECMA е основана през юни 1991 в Париж и е единствената компания, която публикува оценки за развитието на медийните агенции в целия свят. Първият глобален доклад е издаден през юни 1999. От юли 2006 се подготвят ежегодно доклади за повече от 40 държави. България се включва за първи път в качественото проучване и през май 2014 излиза първата класация. Тя е за 2013, но обобщава резултатите за 3 поредни години.


    Всяка агенция се оценява според 14 различни критерия, разпределени в 4 категории:
    1. Резултати за 2013
    2. Momentum – индикатор, който показва дали тенденцията се ускорява, забавя, или се движи със същата скорост. Той зависи от промени в портфолиото, растежа през последните 3 години, промените в ръководството и др.
    3. Ресурс в дигиталните и диверсифицираните услуги
    4. Брой, вид и големина на клиентите

    Изследванията на RECMA са на база информация от над 800 медийни агенции и други партньори (преса, специализирани в областта на рекламата изследователски компании, браншови организации, медийни консултанти). Провеждат се редовни срещи с агенциите, както и няколко допълнителни кръстосани проверки. Целта е да се гарантира, че докладите са безпристрастни, изчерпателни и точни.


    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 5 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 5 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 6 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 8 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години