петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2637 прочитания

    Love is in the hair: Реклама на шампоан спира разводите в Китай

    Видеото стана сензация в Азия
    29 октомври 2014, 16:57 a+ a- a

    Ако търсите реклама на шампоан тип „без повече сълзи”, то тогава китайската реклама на шампоана Rejoice на Procter & Gamble определено не е за вас. Видеото няма как да не ви трогне, пише AdWeek.

    Рекламата стана сензация, като китайската версия е гледана над 40 млн. пъти през последния месец.

    Вижте:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 8 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 9 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 11 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 13 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк