Ново проучване на компанията очертава основните тенденции при пазаруването извън границите на собствената страна
САЩ, Китай и Великобритания са най-популярните дестинации за трансгранично онлайн пазаруване. Това показва последното проучване на PayPal за трансграничното пазаруване чрез интернет. 26% от потребителите пазаруват от САЩ, 18% от Китай и 17% от Великобритания.
Данните на PayPal показват, че половината от хората, които пазаруват онлайн, поръчват стоки от други държави. Най-купуваните стоки са облекло, обувки, аксесоари и потребителска електроника (таблети, мобилни телефони, периферия).
Източник: PayPal
В навечерието на коледните празници от PayPal подчертават, че трансграничните клиенти са ценни, тъй като бюджетът им е два пъти по-голям от този на хората, които пазаруват само в рамките на собствената си държава.
Най-притеснителни за онлайн потребителите са таксите за доставка и свързаните с тях допълнителни мита и такси, както и притеснението, че поръчката може изобщо да не пристигне.
Това, което привлича най-много потребителите е безплатната доставка, наличието на безопасен начин за плащане, достъп до различни стоки, по-ниски цени на стоките и безплатно връщане на поръчката.
Източник: PayPal
Според потребителите задължителните неща при трансграничното онлайн пазаруване са две: безплатна доставка и безплатно връщане на пратката.