петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5776 прочитания

    Сет Годин: Ти си това, което споделяш

    Гуруто на маркетинга за значението на споделянето
    22 януари 2015, 15:29 a+ a- a

    „Да споделиш идея, за която ти пука, е щедър начин да промениш света около теб към по-добро”. Това е написал в блога си маркетинг гуруто Сет Годин.

    „Имам приятел, на когото винаги може да се разчита да ти препоръча великолепна книга. Друг пък не само, че може да ти каже най-добрите филми, които вървят по кината, но и ще защити уверено препоръката си. Някои хора пък предпочитат да споделят линк към статия или идея, която считат, че си струва четенето”, отбелязва известният американски маркетинг специалист.

    По думите му обаче има много хора, които се притесняват да го правят. „Какво ще стане, ако другият не го хареса....”.

    Според Годин страхът, че ще бъдеш оценяван по този показател, е по-реален, особено с дигиталните следи, които оставяме зад себе си.

    „Живеем в постоянно променяща се култура, а тази култура се променя именно от идеите, с които се ангажираме и които избираме да споделяме”, подчертава маркетинг гуруто.

    „Културата, в която ще живеем през следващия месец, е директен резултат от това, което хората, като нас, споделят днес. Това, което споделяме и не споделяме, определя, какво ще се случи по-нататък”, коментира Годин.

    „Ако погледнем отвъд добре промотираните филми и книги и всякаква друга медийна шумотевица, препоръката от човек на човек в момента е най-мощния метод за промяна”, счита експертът.

    „Изисква се смелост да кажеш: „Аз чета това. Смятам, че и ти трябва да го направиш”, посочва известният американски маркетинг специалист. „Това е смелостта толкова да ти пука за нашата култура (и приятелите ти), че да не се притесняваш да споделиш идеята си пред тях и да я защитиш”.

    „Ще те съдим най-вече за това, доколко ти пука да промениш нещата”, подчертава в заключение Годин.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 16 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 21 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 22 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 22 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам