петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    14135 прочитания

    Елена Тошева става Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард” за Югоизточна Европа

    Тя ще отговаря за маркетинговите активности, свързани с продуктите и услугите на НР за корпоративния сектор в 19 държави
    07 април 2015, 10:31 a+ a- a

    Елена Тошева поема маркетинговите комуникации на „Хюлет-Пакард” за региона на Югоизточна Европа. На тази позиция тя ще отговаря за маркетинг активностите на компанията за корпоративния и публичния сектор в 19 държави от региона, сред които България, Румъния, Хърватска, Словения, Сърбия, Черна гора, Македония, Косово, Албания, Босна и Херцеговина, Малта, Молдова, Азербайджан, Грузия, Беларус, Узбекистан, Туркменистан и Таджикистан.

    Елена Tошева има 15 години опит в сферата на комуникациите. От 2009 е част от екипа на „Хюлет-Пакард България”, като до момента е заемала позицията мениджър „Маркетинг и комуникации". В тази роля отговаря за корпоративните комуникации, социалните инициативи на НР, маркетинг и ПР активностите, свързани с продуктите и услугите на технологичната компания.

    Преди да се присъедини към екипа на „Хюлет-Пакард”, е заемала позицията старши съветник „Връзки с обществеността" в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 е експерт „Връзки с обществеността" в „Нилана". В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор „Евроком”.  

    Елена е магистър по „Връзки с обществеността" към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски". Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 48 минути
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 58 минути
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 час
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 4 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години