четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2121 прочитания

    P&G намалява драстично разходите за реклама

    Това е нова тенденция сред големите рекламодатели, коментира The Wall Street Journal
    27 април 2015, 10:28 a+ a- a

    Най-големият рекламодател в света Procter & Gamble Co /P&G/ ще намали значително рекламните си бюджети. Компанията иска да харчи по-малко пари за маркетинг, съобщава The Wall Street Journal /WSJ/.

    P&G се готви да намали драстично броя на рекламните агенции, с които работи. Целта е да се спестят около половин милиард долара в такси, които се заплащат на външни компании, с цел увеличаване продажбите на продукти като самобръсначки Gillette, прах за пране Tide, шампоан Pantene и др.

    Това, което най-много тревожи американският рекламен бизнес обаче не е фактът, че оттеглянето на P&G ще окаже допълнителен натиск върху рекламните агенции, а че компанията се присъединява към други големи производители и рекламодатели като Unilever, L'Oreal, Coca-Cola, S. C. Jhonson, Visa и др. Всички тези компании преоценяват рекламните си бюджети и ги намаляват.

    За годината, приключила през юни 2014, P&G е похарчила $9,2 млрд. за реклама. Тъй като компанията притежава много марки, тя има и големи разходи по цял свят, където наема агенции, които да ѝ помогнат да се справи с всичко от рекламните кампании и събития до дизайна на опаковките и пускането на нови продукти на пазара, ПР обслужване и външна реклама, припомня WSJ.

    През 2014 компанията обяви, че ще се откаже от 100 от своите марки, за да се фокусира върху 65 от най-популярните и най-доходоносните си продукта, сред които Pampers и Head&Shoulders.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 7 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 8 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 15 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 15 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава