петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1782 прочитания

    Рекламите заемат близо 6% от ефирното време на радиото и телевизията у нас

    През 2014 часовете реклама, излъчени по радиото и телевизията у нас, са 84 хиляди
    25 май 2015, 11:47 a+ a- a

    През 2014 общият брой часове реклама, излъчена в ефира на българските радиостанции и телевизии е 84 хиляди. От тях 38,4 хиляди са излъчените радиореклами. Това е 5,7% от общото ефирно време на всички редиооператори в страната (85 радиостанции и редиомрежи). Това показват данните на Националния статистически институт /НСИ/. Рекламите, които сме изгледали по телевизията, са 45,6 хиляди часа и представляват 5,9% от програмата на телевизионните оператори в страната.

    Радиооператорите са излъчили общо 673 хил. часа радиопредавания, което е увеличение от 3,5% (22,5 хил. часа) спрямо предходната година. Най-голям е делът на излъчените музикални предавания - 43.6%, следвани от информационно-тематичните и новините (бюлетините, коментарите, спортните новини и прогнозите за времето) - 11.9%. Делът на програмите за изкуство и култура е 2%, а на образователните програми - 1.3%.

    През 2014 телевизионните оператори у нас са се увеличили с 9 и са станали 112 регистрирани и лицензирани български телевизионни оператора. Телевизиите с наземно разпръскване и тези по кабел и сателит са излъчили програми с обща продължителност 773.3 хил. часа, или 7.9% повече в сравнение с 2013 година. От специализираните предавания най-голям относителен дял заемат художествените предавания (игрални, телевизионни и видеофилми) - 29.5% (228.2 хил. часа), следвани от музикалните – 15.5% (119.9 хил. часа) и информационните предавания - 7.2% (55.9 хил. часа). Делът на образователните предавания е едва 1% (7.6 хил. часа).

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 13 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство