събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8530 прочитания

    Как се правят реклами за хора, които не обичат реклами

    Вижте примера на гуруто на YouTube маркетинга Кейси Нейстат
    14 август 2015, 15:21 a+ a- a

    Кейси Нейстат. Запомнете това име! Американският влогър е истинска сензация в YouTube, където поддържа собствен канал с милиони фенове. 34-годишната Интернет звезда не следва правилата, а сам ги създава. Уникалният му подход се оказва печеливш и от 16-годишен младеж, напуснал училище с бременна приятелка, Нейстат се превръща в популярно име, на когото се доверяват марки, като Nike, Mercedes-Benz и 20th Century Fox.

    „Наистина мразя рекламите”, признава на форум тази година американецът. „Не ми харесва идеята, че някой ще посети моя YouTube канал, за да гледа филмчета ми, но междувременно ще трябва да гледа някакви ужасни реклами на коли”, посочва той.

    Рекламите, които Нейстат създава, не изглеждат въобще като реклами. Именно в това се крие тайната на успеха му. Той знае, какво искат брандовете, но знае също и какво искат хората, които не обичат да гледат реклами. И намира пресечната точка между тях, а именно – интересни истории, приключения и автентичност.

    Когато Nike му възлагат да направи клип за техния нов продукт, той похарчва парите, пътешествайки с приятеля си по света. „Nike ме помолиха да направя филм за това какво означава #makeitcount”, отбелязва в началото на видеото американецът. „Вместо да направя филмът им, аз изхарчих целия бюджет, обикаляйки по света с приятеля ми Макс”, признава той. Видеото му, наречено Make It Count, вече е гледано над 15 млн. пъти.

    Първият успех на Нейстат идва през 2003, когато създава viral (вирусно) видео за проблемите с батерия на Apple, разказва Entrepreneur. Пет години по-късно той продава на HBO автобиографичният тв сериал Neistat Brothers за 2 млн. долара. Оттогава нататък той прави видео клипове в YouTube, гледани от милиони хора по цял свят.

    Нейстат печели доверието на феновете си с изключителна прозрачност. Когато приеме да прави реклама за някоя компания, той споделя това с публиката си. Освен това работи с брандове, които му дават достатъчно свобода да прави видео проектите си.

    Когато Mercedes-Benz му възлагат да направи видео реклама за последния им модел кола, Нейстат превръща проекта в популярна серия от четири части, представяща забавната страна на правене на реклама на кола.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 15 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 16 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 16 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 18 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години