четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1795 прочитания

    И ТВ рекламите стават персонализирани

    Телевизионната индустрия ще се конкурира с Google и Facebook
    02 октомври 2015, 15:05 a+ a- a

    Реклама на телекомуникационен оператор достига до потребител, търсещ нов абонаментен план. Реклама на автомобил е видяна от шофьор, чийто договор за лизинг на кола предстои да изтече. Рекламно послание на банка е показано на собственик на малък бизнес, който има нужда от кредит. Подобни персонализирани реклами вече се приемат за норма в Интернет. Не така стоят нещата обаче с телевизията, където аудиторията е твърде голяма, за да се постигне този ефект.

    Рекламните бюджети все повече се пренасочват към уеб пространството, където се постигат по-персонализирани послания. Затова телевизионната индустрия се опитва да намери начини да се справи с това изоставане.

    Използвайки данни от т.нар. „сет топ бокс” устройства (set top box - черната кутия, чрез която идва сигналът за цифровата телевизия в дома. Тя събира информация кой колко часа гледа и какво), от кредитни карти и други източници, американски медийни компании, като NBCUniversal на Comcast, Turner на Time Warner и Viacom, ще се опитат да се конкурират с уеб гиганти като Google и Facebook в привличането на рекламодатели, които да таргетират по-адекватно рекламните си съобщения към аудиторията, посочва Bloomberg.

    „Телевизията трябва да направи стъпки в тази посока”, подчертава пред агенцията Брад Адгейт, анализатор от Horizon Media. „Има много притеснения относно бюджетите, мигриращи от телевизията към дигиталните платформи. Това е начин телевизията да остане в играта”, допълва той.

    Bloomberg цитира данни на Magna Global, според които в САЩ приходите от телевизионна реклама са спаднали с 3.5% до 63.3 млрд. долара тази година, докато тези от дигитална реклама се очаква да отбележат ръст от 17% до 57.7 млрд. долара. До 2017 разходите за дигитална реклама се очаква да изпреварят тези за телевизионна реклама.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 56 минути
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 1 час
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава
    преди 2 часа
    преди 17 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 18 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 19 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата