четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1949 прочитания

    Телеком предложи на клиентите си да изключат „малкия екран“

    Новата реклама на Verizone за Деня на благодарността отдава значимото на семейните празници
    26 ноември 2015, 14:14 a+ a- a

    В новата си телевизионна реклама, която ще бъде пусната в ефира в Деня на благодарността американският телеком Verizone призовава хората да изключат „малките екрани“ щом веднъж пристигнат у дома и се съберат със семействата си.

    Според New York Times основната идея на новият рекламен клип е „Представете си Деня на благодарността без Instagram“.

    Дали е така или не, можете да прецените и вие:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 2 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 3 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 4 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 7 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк