Близо 50% от хората по света използват едно мобилно приложение под 5 пъти. Една четвърт го използват само веднъж и забравят за него, а едва всеки трети може да се каже, че е лоялен потребител (34% от хората го използват над 11 пъти).
За значенито на простотата и честотата на употреба на мобилните приложения в глобален мащаб
Тези данни изнесе Аника Сийбърг, творчески директор в MentorMate, по време на тазгодишната конференция за програмиране за мобилни устройства и мобилни технологии MobCon Europe, която се проведе на 9 и 10 април 2016 в София.
Оказва се, че лоялност в дигиталния свят се печели трудно, а най-важните фактори, от които зависи успехът на едно мобилно приложение, са да е максимално опростено, да е полезно и да ни създава приятна емоция при употреба.
Емоционалната връзка е не по-малко важна за успеха на едно мобилно приложение, защото хората помнят как сте ги накарали да се чувстват. „Ние вярваме, че за емоционална връзка може да се говори, когато осигурявате полза, доверие и удоволствие - когато и където има нужда от тях“, каза Аника Сийбърг.
Какво е бъдещето?
Според нея в бъдеще потребителското изживяване ще стане по-значимо от цената и продуктът като основни отличителни характеристики на един бранд. И всеки един бизнес би следвало да си зададе следните въпроси:
Конкурирате ли се като създавате смислено и адекватно клиентско изживяване?
Преживяването просто и запомнящо ли се е?
Вашите иновации съобразени ли са с потребителските нужди?
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“