сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4650 прочитания

    От какво зависи успехът на едно мобилно приложение?

    И как се печели лоялност в дигиталния свят?
    21 април 2016, 17:05 a+ a- a

    Близо 50% от хората по света използват едно мобилно приложение под 5 пъти. Една четвърт го използват само веднъж и забравят за него, а едва всеки трети може да се каже, че е лоялен потребител (34% от хората го използват над 11 пъти).

    За значенито на простотата и честотата на употреба на мобилните приложения в глобален мащаб  

    Тези данни изнесе Аника Сийбърг, творчески директор в MentorMate, по време на тазгодишната конференция за програмиране за мобилни устройства и мобилни технологии MobCon Europe, която се проведе на 9 и 10 април 2016 в София.   

    Оказва се, че лоялност в дигиталния свят се печели трудно, а най-важните фактори, от които зависи успехът на едно мобилно приложение, са да е максимално опростено, да е полезно и да ни създава приятна емоция при употреба. 

    Емоционалната връзка е не по-малко важна за успеха на едно мобилно приложение, защото хората помнят как сте ги накарали да се чувстват. „Ние вярваме, че за емоционална връзка може да се говори, когато осигурявате полза, доверие и удоволствие - когато и където има нужда от тях“, каза Аника Сийбърг. 

    Какво е бъдещето?

    Според нея в бъдеще потребителското изживяване ще стане по-значимо от цената и продуктът като основни отличителни характеристики на един бранд. И всеки един бизнес би следвало да си зададе следните въпроси: 

    Конкурирате ли се като създавате смислено и адекватно клиентско изживяване? 

    Преживяването просто и запомнящо ли се е?  

    Вашите иновации съобразени ли са с потребителските нужди?  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 56 минути
    EY и denkstatt се обединяват в една от най-големите консултантски компании в областта на ESG у нас
    denkstatt става част от мрежата на EY в Австрия, България, Румъния, Унгария и Словакия и ще бъде позната под марката EY denkstatt
    преди 3 часа
    Google отмени някои от изискванията си, касаещи служители на нейни доставчици
    Това може да помогне на технологичния гигант да избегне договаряне със синдикатите
    преди 18 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 19 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 20 часа
    преди 20 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие