вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4648 прочитания

    От какво зависи успехът на едно мобилно приложение?

    И как се печели лоялност в дигиталния свят?
    21 април 2016, 17:05 a+ a- a

    Близо 50% от хората по света използват едно мобилно приложение под 5 пъти. Една четвърт го използват само веднъж и забравят за него, а едва всеки трети може да се каже, че е лоялен потребител (34% от хората го използват над 11 пъти).

    За значенито на простотата и честотата на употреба на мобилните приложения в глобален мащаб  

    Тези данни изнесе Аника Сийбърг, творчески директор в MentorMate, по време на тазгодишната конференция за програмиране за мобилни устройства и мобилни технологии MobCon Europe, която се проведе на 9 и 10 април 2016 в София.   

    Оказва се, че лоялност в дигиталния свят се печели трудно, а най-важните фактори, от които зависи успехът на едно мобилно приложение, са да е максимално опростено, да е полезно и да ни създава приятна емоция при употреба. 

    Емоционалната връзка е не по-малко важна за успеха на едно мобилно приложение, защото хората помнят как сте ги накарали да се чувстват. „Ние вярваме, че за емоционална връзка може да се говори, когато осигурявате полза, доверие и удоволствие - когато и където има нужда от тях“, каза Аника Сийбърг. 

    Какво е бъдещето?

    Според нея в бъдеще потребителското изживяване ще стане по-значимо от цената и продуктът като основни отличителни характеристики на един бранд. И всеки един бизнес би следвало да си зададе следните въпроси: 

    Конкурирате ли се като създавате смислено и адекватно клиентско изживяване? 

    Преживяването просто и запомнящо ли се е?  

    Вашите иновации съобразени ли са с потребителските нужди?  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 53 минути
    преди 1 час
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 4 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 4 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 5 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка
    преди 6 часа
    Японската Nidec с втора инвестиция у нас
    Nidec Instruments откри научно-развоен изследователски център в София