събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4853 прочитания

    Вижте кои са рекламодателите и агенциите с най-ефективен маркетинг в Света

    Обявиха глобално класиране по Effie Index за 2016
    10 май 2016, 11:24 a+ a- a

    Effie Еffectiveness Index класира най-ефективните агенции, рекламодатели и марки от цял цвят по отношение на маркетинговата им комуникация. През 2016 в глобалната класация влизат 3000 победители, като подреждането се основава на базата на успехите им в повече от 40 национални и регионални конкурси Effie.

    Когато една кампания стане финалист или получи награда, агенциите и рекламодателите, подали заявката, се включват в статистиката на Effie Index. Всяка година Effie Worldwide обобщава резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и публикува класация на най-ефективните компании и марки. Това е и най-важното класиране в маркетинговата и рекламната индустрия като цяло. 

    Ето как изглежда глобално класиране за 2016 по Effie Index 

    Петте най-ефективни рекламодатели в света са: The Coca-Cola Company, Unilever, Procter & Gamble, Nestlé and PepsiCo (всички, с изключение на Nestlé, запазват позициите си от 2015).

    Петте най-ефективни бранда в света са: Coca-Cola, Vodafone, McDonald's, Samsung и Movistar. Тази година Samsung прави своя дебют в топ пет за първи път. Всички други търговски марки запазват местата си от 2015.

    Петте най-ефективни холдингови агенции и групи са: WPP Group, Omnicom, Interpublic (IPG), Publicis Groupe и Dentsu Aegis Network. Всички холдингови дружества запазват позициите си от 2015, като Dentsu Aegis е на мястото, което се заемаше от Havas през последните 5 години.

    Петте най-ефективни международни групи от агенции са: Ogilvy & Mather, BBDO Worldwide, McCann Worldgroup, MullenLowe Group and DDB Worldwide. През 2015 BBDO Worldwide беше класирана на първо място, следвана от McCann Worldgroup, Ogilvy & Mather, Lowe & Partners (сега MullenLowe Group) и Young & Rubicam.

    Петте най-ефективни отделни офиси на агенции са: FP7 / DXB (Дубай), Ogilvy & Mather (Мумбай, Индия), Sancho BBDO (Богота, Колумбия), ACG Advertising Agency (Будапеща, Унгария), а петото място се споделя от Ogilvy & Mather (Ню Йорк, САЩ) и MullenLowe Lintas (Мумбай, Индия).

    Петте най-ефективни независими агенции са: ACG Advertising Agency, (Будапеща, Унгария), Güzel Sanatlar (Истанбул, Турция), MINT (Дубай), Droga5 (Ню Йорк, САЩ) и Wieden + Kennedy (Орегон, САЩ). Това е първият път, когато Droga5 се нарежда сред петте най-големи независими агенции в световен мащаб, като измества Wieden + Kennedy, влизащи в топ 5 на  глобалната класация на Effie Index през 2012 г.

    „В продължение на почти 50 години наградите Effie са златен стандарт за ефективност, а Effie Index, вече шеста поредна година, се очертава като мерилото, с което се определя успехът в нашата индустрия“, каза Нийл Дейвис, президент и главен изпълнителен директор на Effie Worldwide. (видео с Нийл Дейвис вижте тук) „Позициите в ранглистата се разместват през цялата година и е наистина вълнуващо да се види коя агенция ще остане на върха“, допълни още той. 

    Effie България, следвайки правилата на Effie Worldwide, всяка година обявява ранглиста на най-ефективните агенции, клиенти и търговски марки въз основа на резултатите от местния конкурс. Класацията за 2015 можете да видите на сайта на Effie България, а резултатите за 2016 ще бъдат обявени след церемонията по награждаване на победителите в тазгодишния конкурс на 7 юни.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 18 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство