Защо БДВО организира дискусия за отразяването на компаниите в електронните медии? - д-р Александър Христов, член на УС на БДВО
Няма пречки при отразяването на имената на компаниите в електронните медии, когато става въпрос за социално отговорни кампании и инициативи, въпреки че практиката това да не се случва все още продължава.
Това стана ясно на организираната от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) дискусия на тема „Кой стои зад доброто?
Своята гледна точка по този въпрос изразиха на дискусия представители на медийния регулатор и много бизнес и професионални организации в сферата на НПО, медиите, ПР и рекламата.
Представителите на СЕМ, които взеха участие в дискусията, специално подчертаха, че няма забрана за споменаване на търговски марки, когато те не съдържат характеристиките на скрито търговско съобщение и цитираха издадените от регулатора още през 2012 Методически указания.
Вижте какво обясниха представителите на регулатора:
Вижте какво каза Розита Елененова, член на СЕМ
Каква е практиката в ЕС и има ли в България глобени медии за споменаване на марка?
Вижте какво каза Диляна Киркова, член на СЕМ
Вижте гледните точки и на останалите участници в дискусията:
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“