петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4569 прочитания

    Как в Швейцария рекламират туризма си?

    Вижте как един от най-популярните туристически региони в страната привлича туристи
    29 юли 2016, 15:36 a+ a- a

    Най-големият кантон в Швейцария – Граубюнден, вече стана популярен с идейните си и емоционални кампании за реклама на туризма. След като миналата година монтира „жив“ билборд на жп гарата в Цюрих и подаряваше безплатен билет до Граубюнден на случайни хора, то тази година всеки може да спечели почивка, ако позвъни до най-тихото и спокойно място в Швейцария. 

    Члин е малко селце, сгушено във величествените планини на Граубюнден. То е толкова тихо, че ако поставиш телефон в центъра и някой позвъни, то всеки един общо 166-те жители го чува и ще се постарее да вдигне. Какъв по-добър начин да рекламираш алпийското спокойствие...?

    Телефонът беше монтиран в продължение на 6 дни, а специална кампанията подканваше хора от далеч да позвънят в селото. Ако никой не успее да го вдигне, наградата е почивка в Граунбюнден. Интересното е, че когато някой позвъни и насреща получи отговор, то в уебсайта на кампанията може да види с кого разговаря. Много хора споделят, че са избрали да позвънят не заради наградата, а заради преживяването и удоволствието да поговор с местните. Каква е равносметката? Над 30 000 обаждания, близо 4 000 разговора... и само 68 награди. 

    Вижте видео: 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 47 минути
    Бош Автомобилно оборудване открива център за обучения с ПГТЕ „Хенри Форд"
    Центърът има за цел да подготви специалисти в областта на поддръжката и ремонта на леки и тежкотоварни автомобили
    преди 2 часа
    IWG продължава да разширява присъствието си у нас
    Доставчикът на гъвкави работни пространства откри няколко нови локации в Пловдив
    преди 2 часа
    БДЖ и Deutsche Bahn договориха доставка на 76 модернизирани вагона
    Първите 19 идват в средата на април, а до началото на лятото всички вагони ще бъдат включени в състава на БДЖ
    преди 3 часа
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 3 часа
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla