петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4568 прочитания

    Как в Швейцария рекламират туризма си?

    Вижте как един от най-популярните туристически региони в страната привлича туристи
    29 юли 2016, 15:36 a+ a- a

    Най-големият кантон в Швейцария – Граубюнден, вече стана популярен с идейните си и емоционални кампании за реклама на туризма. След като миналата година монтира „жив“ билборд на жп гарата в Цюрих и подаряваше безплатен билет до Граубюнден на случайни хора, то тази година всеки може да спечели почивка, ако позвъни до най-тихото и спокойно място в Швейцария. 

    Члин е малко селце, сгушено във величествените планини на Граубюнден. То е толкова тихо, че ако поставиш телефон в центъра и някой позвъни, то всеки един общо 166-те жители го чува и ще се постарее да вдигне. Какъв по-добър начин да рекламираш алпийското спокойствие...?

    Телефонът беше монтиран в продължение на 6 дни, а специална кампанията подканваше хора от далеч да позвънят в селото. Ако никой не успее да го вдигне, наградата е почивка в Граунбюнден. Интересното е, че когато някой позвъни и насреща получи отговор, то в уебсайта на кампанията може да види с кого разговаря. Много хора споделят, че са избрали да позвънят не заради наградата, а заради преживяването и удоволствието да поговор с местните. Каква е равносметката? Над 30 000 обаждания, близо 4 000 разговора... и само 68 награди. 

    Вижте видео: 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 минути
    Проучване: 1/3 от финансовите директори в ЦИЕ тестват решения с GenAI
    Намирането на служители с правилните компетентности е най-голямото предизвикателство при въвеждането на AI, показва анкета на Deloitte
    преди 33 минути
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS
    преди 2 часа
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research
    преди 4 часа
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 4 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март