петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2752 прочитания

    Петима международни лектори ще участват в семинарния ден на ФАРА в Пловдив

    Сред тях са дългогодишният фотограф на Benetton Оливиеро Тоскани, футуристът и автор на Тhe Independent Хамиш Макрей, бившият бранд директор на фестивала Cannes Lions Сента Слингерланд и други
    23 август 2016, 14:17 a+ a- a

    Топ международни експерти от различни сфери на комуникационния бизнес ще говорят в семинарния ден на 16 септември на фестивала на Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) - ФАРА, съобщат от БАКА. 

    Тазгодишното издание на фестивала ще се проведе в Пловдив и е посветено на темата за Трансформацията на комуникациите и бизнес средата. Темата ще бъде разгледана и тълкувана от пет международни звезди от различни сфери на комуникационния бизнес, които ще вземат участие в най-атрактивната част от програмата – семинарния форум в Културен дом “Борис Христов” в Пловдив. 

    Оливиеро Тоскани

    Акцент във форума е лекцията на Оливиеро Тоскани, чиято международно призната работа включва множество от най-разпознаваемите, противоречиви и запомнящи се рекламни кампании през последните десетилетия.

    Той е креативният двигател на някои от най-отличителните и атрактивни бранд кампании на Benetton, Esprit, Valentino, Chanel, Fiorucci. Проектите му за Benetton институционализират бранда със своята противоречива и смела фотография, вдъхновена от името United Colors of Benetton. 

    Друг участник в семинарната част е Хамиш Макрей - футуролог и визионер с доказано влияние за глобалната икономика. Макрей e един от най-уважаваните бизнес и финансови редактори, който работи като коментатор за английския вестник The Independent.

    Хамиш Макрей

    Той преподава в Lancaster University и е член на борда на директорите на Royal Economic Society. Последните му анализи са посветени на трансформациите в световната икономика, промените в икономическата мощ на Азия, както и на темата как технологиите си взаимодействат с човешкия капитал, за да създават конкурентни предимства. На ФАРА 2016 лекцията му ще бъде посветена на темата за бъдещето на комуникациите. 

    Още един участник в събитието е Сента Слингерланд, която в продължение на 8 години е Директор Бранд стратегии за Lions Festivals – организатор е на международно значими събития, като престижния международен фестивал на креативността Cannes Lions.

    Сента Слингерланд

    Тя изиграва важна роля в трансформацията на Cannes Lions от едноседмично събитие за рекламисти в Кан, до институция и глобален стандарт за креативността. Слингерланд е също и главен редактор на месечното списание за реклама The Reel и редовен автор на Contagious Magazine. В началото на тази година работи в Бразилия, където консултира социални предприемачи в оформянето на техните бранд и бизнес стратегии. Сента редовно изнася вдъхновяващи лекции на теми като креативност и иновации на различни международни форуми. В своята лекция на ФАРА тя ще говори по темата “Как да печелим: бъдещето на печелившите проекти.”

    Лукас Конте

    Лектор във форума на ФАРА ще бъде и Лукас Конте – професионалист със сериозен и разнообразен опит в креативната сфера, дизайна и стратегическото планиране. Сред креативните агенции, за които е работил, са DDB (Berlin, Hamburg, Vienna, Milan), Jung von Matt Elbe, BRAINDS и Saatchi & Saatchi (London, Geneva, Milan, Rome). В момента той работи в Saatchi & Saatchi като Global Senior Strategic Planner за Европа и Азия и изпълнява ролята на директор Стратегическо планиране и член на управителния съвет на Saatchi & Saatchi Италия. Конте отговаря основно за препозиционирането и преоткриването на брандове с потенциал за реализиране на идеи, които променят целия бизнес. Проектите му имат десетки награди от фестивали като Cannes, D&AD, NY Festivals, Eurobest, EPICA, ADC и Golden Drum. През 2015 г. той е класиран на 7-мо място в световната класация за стратегически планьори Big Won. Лукас Конте съвместява работата си с редовни лекции като гост-преподавател в Университета за изящни изкуства в Берн, където преподава Комуникационен дизайн.

    Всички лекции във фестивала ще представят различни експертни и професионални гледни точки към темата “Трансформация”, а целта ще е да се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и света, в който живеем. Амбицията на семинарния панел е да достигне с атрактивно съдържание до по-широката публика с лекции и практически семинари, водени от изброените специалисти:

    16 септември, петък

    11:00 – 12:00 - Хамиш Макрей

    12:00 – 13:00 - Сента Слингерланд

    13:00 – 14:30 - oбедна почивка

    14:30 – 15:30 - Оливиеро Тоскани

    15:30 – 16:30 - Лукас Конте

    16:30 – 17:30 - името предстои да бъде обявено

    17:30 – 18:30 - Cannes Lions 2016 – Film Lions Winners

    В другите два дни на фестивала ще бъдат конкурсната програма, демо зоната и още професионални дискусии и работилници. Фестивалът предлага и два вида акредитации – пропуск само за семинарната част, отворена за по-широка публика (професионалисти, студенти, ученици и хора с интерес в сферата на рекламата и креативните индустрии) и акредитация за целия фестивал, който включва и покана за гала церемонията в съботната вечер.  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 15 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 19 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 20 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 21 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам