Сингапурската BandLab ще позволи на изданието да разшири дейността си на територията на Азия
BandLab Technologies Ltd., базирана в Сингапур компания, която се определя като „компания за социална музика“ придоби 49% от легендарната музикална марка Rolling Stone, включително от списанието и неговите дигитални активи, съобщава Wall Street Journal (WSJ).
Подробности за сделката не се съобщават, но става ясно, че азиатската компания не е придобила дял от Wenner media LLC – компанията-майка на Rolling Stone.
Сделката идва на фона на стремежа на много издатели да обогатят своето портфолио, така че да са по-малко зависими от печатната реклама. Рекламните страници в Rolling Stone са намалели с 14% в периода януари-август тази година, отбелязва WSJ.
Инвестицията на BandLab ще даде възможност на Rolling Stone да разшири дейността си в сферата на събитията на живо, туристическата индустрия и търговията в Азия. Това са и сферите, в които азиатската компания има богат опит. Нейният основен продукт е дигитална платформа за създаване и споделяне на музика.
Според плановете на двете компании, те ще създадат общо дружество, базирано в Сингапур, което ще носи името Rolling Stone International. Бизнесът ще се ръководи от Менг Ру Куок, 28-годишният главен изпълнителен директор и съосновател на BandLab.