сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    13139 прочитания

    Цветомира Вачева е новият „Бранд мениджър” на „Девин”

    През последните четири години тя е била част от екипа на „Фикосота”
    24 октомври 2016, 11:12 a+ a- a

    Цветомира Вачева е новият „Бранд мениджър” на „Девин”, съобщиха от компанията. Тя ще отговаря за цялостното представяне на бранда DEVIN Изворна и позиционирането му на пазара, включително за дигиталната комуникация на продукта в социалните мрежи. Цветомира Вачева ще управлява също така рекламните кампании и промоционалните активности на марката.

    През последните четири години Цветомира е била част от екипа на „Фикосота” на позицията „Глобален Бранд Мениджър”, като е отговаряла за три от основните им марки - Pufies, Milde и Emeka. Функциите й на тази позиция са били свързани с управлението на марките, стратегическото им развитие и разработването на нови продукти.

    Вачева има бакалавърска степен по Икономика и магистърска степен по Икономика и Мениджмънт от СУ „Св. Климент Охридски“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 11 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 12 часа
    преди 13 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 15 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 15 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд