Разходите за реклама в социалните медии ще достигнат 50 млрд. долара до 2019, сочи проучване на ZenithOptimedia
Разходите за реклама в социалните медии ще надхвърлят тези във вестниците до 2020. Това прогнозира агенция ZenithOptimedia, цитирана от Reuters.
Според проучването делът на глобалните разходи за реклама в социалните медии ще достигне 50 млрд. долара или 20% от всички средства, инвестирани в интернет реклама до 2019.
„Социалните медии и онлайн видеото продължават да са в основата на ръста на глобалните разходи за реклама“, коментира Джонатан Бърнард, ръководител на звеното за прогнози в ZenithOptimedia.
От агенцията предвиждат, че през 2017 глобалните разходи за реклама ще се повишат със същия темп - 4.4%, както и тази година.
Разходите за реклама в онлайн видео също отчитат бърз растеж, като се очаква да достигнат 35.4 млрд. долара до 2019, т.е. малко повече от тези в радио реклама, но все още далеч под разходите за телевизионна реклама.