петък, 24 март 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    14170 прочитания

    Елена Тошева става маркетинг мениджър на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“

    Тя ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на картовия и платежен оператор
    11 януари 2017, 13:31 a+ a- a

    Елена Тошева е новият маркетинг мениджър на картовия и платежен оператор „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. На тази позиция тя ще отговаря за развитието на основния бранд на компанията, както и налагането и позиционирането на отделните й продуктови линии. Една от приоритетните маркетинг задачи е ребрандирането на компанията и продуктите й, което е част от новата бизнес стратегия на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. Елена ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на оператора. 

    Елена Tошева има 17 години опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“, в продължение на 2 години, е Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард“ за региона на Югоизточна Европа. От 2009 до 2015 заема позицията мениджър „Маркетинг и комуникации“ в „Хюлет-Пакард България“ (НР). В периода 2006 – 2009 е старши съветник „Връзки с обществеността“ в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 година - експерт „Връзки с обществеността“ в „Нилана“ ООД. В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор Евроком.   

    Елена е магистър по „Връзки с обществеността“ към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“. Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.    

    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 15 минути
    В неделя, 26 март, местим часовниците с час напред
    Преминаваме към лятно часово време
    преди 1 час
    10 млн. британци с висок риск да бъдат заменени от роботи
    За жените има по-малък риск да загубят работата си, сочи проучване на PwC
    преди 2 часа
    Българите харчат най-малко за облекла в ЕС
    Азия генерира близо 60% от износа на облекла, сочат данни
    преди 3 часа