сряда, 20 септември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    15185 прочитания

    Елена Тошева става маркетинг мениджър на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“

    Тя ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на картовия и платежен оператор
    11 януари 2017, 13:31 a+ a- a

    Елена Тошева е новият маркетинг мениджър на картовия и платежен оператор „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. На тази позиция тя ще отговаря за развитието на основния бранд на компанията, както и налагането и позиционирането на отделните й продуктови линии. Една от приоритетните маркетинг задачи е ребрандирането на компанията и продуктите й, което е част от новата бизнес стратегия на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. Елена ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на оператора.

    Елена Tошева има 17 години опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“, в продължение на 2 години, е Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард“ за региона на Югоизточна Европа. От 2009 до 2015 заема позицията мениджър „Маркетинг и комуникации“в „Хюлет-Пакард България“ (НР). В периода 2006 – 2009 е старши съветник „Връзки с обществеността“в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 година - експерт „Връзки с обществеността“в „Нилана“ООД. В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор Евроком.

    Елена е магистър по „Връзки с обществеността“към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“. Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 13 часа
    Ryanair ще отвори нова база в Бургас през март
    Компанията планира да инвестира 100 млн. долара в България
    преди 14 часа
    80% от компаниите в Европа са били жертва на кибератаки през 2016
    ЕК предлага създаване на европейска агенция за киберсигурност
    преди 15 часа
    „Каменица“ инвестира още 2 млн. евро у нас
    Компанията ще разкрие 50 нови работни места
    преди 20 часа
    Столична община призовава софиянци да слязат от личните си автомобили
    Масовите бензинови автомобили, карани в София, образуват около 4 кг въглероден диоксид на всеки 10 км.