неделя, 20 август 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7950 прочитания

    Tommy Hilfiger отваря първия си магазин с нова концепция за цяла Европа в Paradise Center

    Магазинът ще бъде разположен на 228.6 кв.м. на първия етаж
    18 януари 2017, 16:57 a+ a- a

    Ексклузивният представител на марката Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Бюрм, фирма “САРКК” АД, подписа договор с инвеститорът на Парадайс център в София - “Булфелд” ЕООД в края на 2016.

    Магазинът на глобалната международната модна марка ще е с чисто нова концепция за цяла Европа, представена за първи път в Paradise Center в София, съобщи консултанта по сделката - компанията за бизнес имоти Arva Consulting.

    В международен мащаб марката Tommy Hilfiger датира от 1985. Днес марката имат над 1 600 магазина в 115 държави по цял свят и регистрирани годишни продажби в размер на 6.5 милиарда долара за 2015.

    Магазинът на Tommy Hilfiger в Paradise Center ще бъде разположен на 228.6 кв.м. на първия етаж срещу асансьорите и магазин Tottaly Erected Store. Tommy Hilfiger Paradise ще бъде отворен за посетители представяйки своята нова пролетна модна колекция през Март 2017, заедно с много други нови интересни магазини с предстоящо откриване в Paradise Center тази пролет.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 2 дни
    Удължиха срока за изграждането на туристическия комплекс край Елин Пелин
    По искане на инвеститора е издаден сертификат, с който се удължава неговото действие с две години до 2019
    преди 2 дни
    Какви са резултатите от проверките на храните по Черноморието?
    Възбранени и насочени за унищожаване са 933 килограма храни, съобщават от Българската агенция по безопасност на храните
    преди 2 дни
    Xiaomi навлиза на българския пазар
    Мтел е първият телеком у нас, който ще предлага смартфоните на китайския производител
    преди 2 дни
    Международният панаир в Пловдив с 20% ръст
    Изложението ще се проведе от 25 до 30 септември и ще бъде доминирано от мащабното присъствие на български фирми