петък, 23 февруари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4585 прочитания

    10-те закона на успеха в социалните медии

    Ето няколко насоки, които ще улеснят промотирането на вашата услуга или продукт
    09 февруари 2017, 11:53 a+ a- a

    Правилното съдържание и доброто управление на комуникацията в социалните мрежи, може да ви помогнат да достигнете до значително по-голяма аудитория. Придържането към следващите 10 правила може да се окаже доста полезно, пише Entrepreneur:

    Закон на слушането
    Успехът при социалните мрежи изисква повече слушане и по-малко говорене. Преди да тръгнете да създавате собствено съдържание, информирайте се какво вълнува таргет аудиторията ви и в какви дискусии се включва тя.

    Закон за фокуса
    Тясно фокусирана комуникация, която има за цел да изгради силен бранд, е по-вероятно да бъде успешна от опит да се харесате на абсолютно всички.

    Закон за качеството
    Качеството е по-важно от количеството. По-добре да имате 1000 ангажирани потребители, които да четат, споделят и коментират вашето съдържание, отколкото 10 хил., които са напълно апатични.

    Закон за търпението
    Подгответе се, че успехът няма да дойде за една нощ.

    Закон за натрупването
    Ако съдържанието ви е превъзходно, потребителите ще го споделят сред своите мрежи от контакти и на други платформи.

    Закон за влиянието
    Отделете време, за да намерите хората, които могат да окажат въздействие върху предпочитанията на вашата таргет аудитория. Свържете се с тях и работете за изграждането на дългосрочни взаимоотношения.

    Закон за стойността
    Ако през цялото време използвате интернет, за да промотирате директно своите продукти и услуги, хората ще спрат да ви слушат. Инвестирайте повече в създаването на качествено съдържание.

    Закон за вниманието
    Ако някой се обърне към вас на живо, за да ви каже нещо, не бихте го игнорирали. Не го правете и онлайн.

    Закон за достъпността
    Бъдете достъпни за своята аудитория. Онлай последователите могат да бъдат непостоянни и няма да се поколебаят да ви сменят, ако изведнъж изчезнете за цял месец.

    Закон за реципрочността
    Няма как да очаквате другите да споделят вашето съдържание, без и вие от време на време да споделяте тяхното.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 16 часа
    Парламентът даде достъп на финтех компаниите до банковите ни сметки
    Новата евродиректива за платежните услуги беше окончателно приета от Народното събрание
    преди 16 часа
    ЧЕЗ продава активите си в България
    Купувач е българското дружество "Инерком България"
    преди 21 часа
    Частната болница „Вита“ откри нова база
    Инвестицията е на стойност над 20 млн. лева
    преди 23 часа
    Една трета от хората предпочитат телефоните пред семействата си
    Проблемите със смартфоните се задълбочават сред по-младите поколения като повече от половината от тях описват телефона си като своя най-добър приятел, сочи международно проучване