петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    15778 прочитания

    Билборд „кашля“ всеки път, когато мине пушач

    Вижте как шведска компания използва новите технологии, за да персонализира рекламата си
    17 февруари 2017, 11:44 a+ a- a

    Билборд „кашля всеки път, когато някой минувач пуши. Идеята е на шведска фармацевтична компания, която има за цел да покаже вредите от пушенето.

    Билбордът е оборудван със сензори за дим. Всеки път, когато сензорите уловят дим, изображението на билборда се сменя с това на мъж, който кашля. Вижте каква е реакцията на минувачите:

    Пушенето вече е забранено в шведските барове, ресторанти и молове. Скорошно изследване на държавата показва, че пушенето трябва да се забрани и в откритите публични пространства, като на автобусни спирки на градския транспорт, площадки за игра и открити кафенета.

    Според данни на Световната здравна организация разходите от пушенето вече минават един трилион долара, а шест милиона умират заради заболявания, причинени от вредния навик.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 5 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 6 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 6 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 8 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години