петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6757 прочитания

    Ина Добрилова е новият мениджър „ПР и маркетинг“ на „Телерик Академия”

    На предишната си позиция Ина е била старши специалист „Глобален ПР“ в маркетинг екипа на Progress, преди това Telerik
    06 март 2017, 10:48 a+ a- a

    Ина Добрилова

    Образователната организация „Телерик Академия” обяви, че разширява екипа си с нови назначения в областта на маркетинга и ПР. Към организацията се присъединява Ина Добрилова, която ще заеме позицията мениджър „ПР и маркетинг“. 

    На предишната си позиция Ина е била старши специалист „Глобален ПР“ в маркетинг екипа на Progress, преди това Telerik, където отговаря за вътрешните и външните комуникации на компанията. Част от екипа на Telerik от 2011 г., Ина участва в изграждането на бранда на „Телерик Академия” и ръководи ПР и маркетинг стратегията на инициативата.

    През годините отговаря също за корпоративната социална отговорност, връзките и подкрепата на предприемаческата и ИТ общности в България, както и организацията на събития включително международния хакатон на компанията през 2014 г. Има магистърска степен по „Управление на масовите комуникации“ от Нов български университет. 

    Другият нов член на екипа на „Телерик Академия” е Александра Мечкова, която ще заеме позицията главен директор „Маркетинг“

    Като част от разширения маркетинг екип Александра и Ина ще отговарят за общата бранд визия, маркетинг и комуникации на „Телерик Академия”. Сред основните задачи на екипа ще бъдат изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички нейни инициативи.  

    „Имаме амбиция и планове да развием и задълбочим ефекта на „Телерик Академия” върху обществото и бизнеса. С разширяването на маркетинг екипа с водещи специалисти като Александра и Ина ние вярваме, че се доближаваме с още една стъпка до тази цел и че така ще можем по-фокусирано и в по-голям мащаб да популяризираме възможностите за придобиване на ключови дигитални умения, както и да отговорим на нуждите на бизнеса“, коментира Светозар Георгиев, съосновател и изпълнителен директор на „Телерик Академия”.

    „Телерик Академия” подготвя следващото поколение дигитални таланти. Организацията предоставя специализирани обучения по софтуерно инженерство и дигитални технологии за хора от всички възрасти. От създаването й през 2009 г. от Светозар Георгиев, Бойко Яръмов, Васил Терзиев и Христо Косев до днес над 11 хил. души са се обучавали присъствено в Телерик Академия, като над 6 хил. от тях са деца и ученици, а над 5 хил. – студенти и специалисти от различни области.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 29 минути
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate
    преди 17 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 19 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 23 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 1 ден
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации