вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1263 прочитания

    Facebook пусна нов рекламен формат

    Той е фокусиран върху публикуването на колекции от продукти
    24 март 2017, 13:28 a+ a- a

    Facebook представи нов рекламен формат, който ще помогне на търговците да предлагат продуктите си. Подобно на формата Canvas, новите колекции са създадени специално за потребителите от социалната мрежа, които използват услугите на Facebook през мобилни устройства.

    Според социалната мрежа новият инструмент ще спомогне за изграждането на по-добър механизъм за пазаруване, който ще помогне на маркетинговите специалисти да популяризират по-добре продуктите си в мобилна среда.

    Колекциите са разработени с идеята да предложат по-лесна настройка и оптимизация за търговците, като Facebook ще подбира кои продукти да представи на аудиторията.
    Щом видео или снимкова реклама се покаже на стената на потребителите, Facebook ще позволява отварянето на рекламата, съдържаща каталог с до 50 различни артикула. При избирането на определен продукт социалната мрежа ще пренасочва потребителите към сайта на рекламодателите.

    Освен новия формат за реклами, Facebook представи и нова възможност за измерване на резултатите. Освен информация, че някой е посетил съдържанието на рекламата, социалната мрежа ще предлага и повече данни за това колко души са решили да отворят страницата на рекламодателя, на която да закупят продукт. Новите функции за анализ ще са достъпни и за рекламодателите в Instagram.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 35 минути
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 2 часа
    преди 2 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 4 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 5 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 6 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка