Той е фокусиран върху публикуването на колекции от продукти
Facebook представи нов рекламен формат, който ще помогне на търговците да предлагат продуктите си. Подобно на формата Canvas, новите колекции са създадени специално за потребителите от социалната мрежа, които използват услугите на Facebook през мобилни устройства.
Според социалната мрежа новият инструмент ще спомогне за изграждането на по-добър механизъм за пазаруване, който ще помогне на маркетинговите специалисти да популяризират по-добре продуктите си в мобилна среда.
Колекциите са разработени с идеята да предложат по-лесна настройка и оптимизация за търговците, като Facebook ще подбира кои продукти да представи на аудиторията.
Щом видео или снимкова реклама се покаже на стената на потребителите, Facebook ще позволява отварянето на рекламата, съдържаща каталог с до 50 различни артикула. При избирането на определен продукт социалната мрежа ще пренасочва потребителите към сайта на рекламодателите.
Освен новия формат за реклами, Facebook представи и нова възможност за измерване на резултатите. Освен информация, че някой е посетил съдържанието на рекламата, социалната мрежа ще предлага и повече данни за това колко души са решили да отворят страницата на рекламодателя, на която да закупят продукт. Новите функции за анализ ще са достъпни и за рекламодателите в Instagram.