четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5919 прочитания

    Как да използваме НЛП за по-добра комуникация с клиенти?

    За правилния подход, когато чуем "няма как да стане", вижте какво споделя Стоян Гочев, НЛП треньор
    07 април 2017, 11:26 a+ a- a

    Невролингвистичното програмиране (НЛП) е преди всичко подход за общуване, личностно осъзнаване и развитие. При него човек подхожда с по-голямо разбиране към емоционалното състояние на своя събеседник и чрез правилен подбор на думи и жестове упражнява по-голямо влияние. Как можем да използваме НЛП за по-добра комуникация с клиенти? Вижте кратко видео с избрани моменти от обучение на тази тема, проведено от Стоян Гочев, НЛП треньор по време на честването на 25-годишния юбилей на Национално сдружение „Недвижими имоти“.

    Как да използваме НЛП за по-добра комуникация с клиенти? Вижте избрани моменти от обучение, проведено от Стоян Гочев, НЛП треньор.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 44 минути
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 2 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 7 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 8 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 8 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 1 ден
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“