понеделник, 23 април 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1578 прочитания

    Обмисля се блокирането на най-дразнещите реклами в интернет

    Инициативата е на Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever и други големи компании и организации
    21 април 2017, 14:51 a+ a- a

    Най-големите играчи в рекламата обмислят стратегия за премахването на част от дигиталните реклами. Идеята е браузърите като Google Chrome и Microsoft Edge да блокират автоматичното показване на видео реклами със звук, изкачащи реклами и реклами, които си сменят цвета, пише AdAge.

    Инициативата е на т.нар. „Коалиция за по-добра реклама“. Членове в организацията са: Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever, Facebook, Interactive Advertising Bureau и други.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    20 април 2018, 14:57
    Mercedes може да сподели двигателите си с Volvo
    Изпълнителният директор на собственика на Volvo придоби дялове в Daimler
    20 април 2018, 11:32
    Секторът на недвижимите имоти е най-атрактивен за инвеститорите
    Вижте кои са ключовите сделки за Централна и Източна Европа през 2017 според проучване на EY
    20 април 2018, 11:22
    Финансовите директори в страната очакват положително икономическо развитие
    Основен двигател за тази увереност е очакването за „здравословен“ ръст на БВП през 2018
    20 април 2018, 11:01
    Над 1.25 млн. туристи са посетили България през зимния сезон
    Приходите от международен туризъм отчитат 11% ръст