петък, 24 ноември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1402 прочитания

    Обмисля се блокирането на най-дразнещите реклами в интернет

    Инициативата е на Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever и други големи компании и организации
    21 април 2017, 14:51 a+ a- a

    Най-големите играчи в рекламата обмислят стратегия за премахването на част от дигиталните реклами. Идеята е браузърите като Google Chrome и Microsoft Edge да блокират автоматичното показване на видео реклами със звук, изкачащи реклами и реклами, които си сменят цвета, пише AdAge.

    Инициативата е на т.нар. „Коалиция за по-добра реклама“. Членове в организацията са: Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever, Facebook, Interactive Advertising Bureau и други.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 6 минути
    Колите на Mercedes ще изпращат SMS, ако бъдат ударени на паркинга
    Ново приложение ще подобри сигурността, докато автомобилите са оставени без надзор
    преди 17 часа
    Вълчев: Дигиталните умения трябва да се усвояват от първи клас
    Близо 2000 ученици са кандидатствали за обучение по професията „Приложен програмист“
    преди 18 часа
    Договориха намаляване на цените на роуминга между България и Македония
    Двете страни подписаха Меморандум за разбирателство
    преди 18 часа
    "Синя карта" за работа у нас вече ще се издава за срок до четири години
    Така ще се облекчи наемането на работници от страни извън ЕС