четвъртък, 27 юли 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1239 прочитания

    Обмисля се блокирането на най-дразнещите реклами в интернет

    Инициативата е на Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever и други големи компании и организации
    21 април 2017, 14:51 a+ a- a

    Най-големите играчи в рекламата обмислят стратегия за премахването на част от дигиталните реклами. Идеята е браузърите като Google Chrome и Microsoft Edge да блокират автоматичното показване на видео реклами със звук, изкачащи реклами и реклами, които си сменят цвета, пише AdAge.

    Инициативата е на т.нар. „Коалиция за по-добра реклама“. Членове в организацията са: Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever, Facebook, Interactive Advertising Bureau и други.

    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 15 часа
    Нов опит да се въведе свръхзадълженост за физическите лица
    Предстои законопроектът да бъде разгледан от Комисията по правни въпроси
    преди 16 часа
    Работодатели сигнализират КЗД за дискриминация заради клас "прослужено време"
    Настояват спорните нормативни разпоредби да бъдат отменени
    преди 16 часа
    Проучване: Всяка четвърта фирма у нас застрашена от фалит
    Българският бизнес остава в дъното на класацията по редовност на плащания в Европа
    преди 17 часа