неделя, 23 април 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1028 прочитания

    Обмисля се блокирането на най-дразнещите реклами в интернет

    Инициативата е на Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever и други големи компании и организации
    преди 2 дни a+ a- a

    Най-големите играчи в рекламата обмислят стратегия за премахването на част от дигиталните реклами. Идеята е браузърите като Google Chrome и Microsoft Edge да блокират автоматичното показване на видео реклами със звук, изкачащи реклами и реклами, които си сменят цвета, пише AdAge.

    Инициативата е на т.нар. „Коалиция за по-добра реклама“. Членове в организацията са: Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever, Facebook, Interactive Advertising Bureau и други.

    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 2 дни
    Асоциацията на руските туроператорит ще публикува седмична информация за България
    Целта е да бъдат рекламирани българските туристически продукти в Русия
    преди 2 дни
    Академия за обучение на ИТ специалисти отвори врати във Варна
    Учебният център има за цел да отговори на засиленото търсене на експерти в ИТ сектора
    преди 2 дни
    Чешка компания придобива „Куадрант Бевъриджис“ АД
    В България „Куадрант Бевъриджис“ е официалната бутилираща компания на продуктите на PepsiCo
    преди 2 дни
    80 хиляди пътници очаква Летище „Пловдив“ тази година
    Билетите от зимното разписание за 2017 г. по новообявените маршрути вече са в продажба