петък, 26 май 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1127 прочитания

    Обмисля се блокирането на най-дразнещите реклами в интернет

    Инициативата е на Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever и други големи компании и организации
    21 април 2017, 14:51 a+ a- a

    Най-големите играчи в рекламата обмислят стратегия за премахването на част от дигиталните реклами. Идеята е браузърите като Google Chrome и Microsoft Edge да блокират автоматичното показване на видео реклами със звук, изкачащи реклами и реклами, които си сменят цвета, пише AdAge.

    Инициативата е на т.нар. „Коалиция за по-добра реклама“. Членове в организацията са: Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever, Facebook, Interactive Advertising Bureau и други.

    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 18 часа
    VMware Bulgaria отваря безплатна лятна академия
    Стартира прием за начинаещи програмисти
    преди 18 часа
    Колко струва на света WannaCry?
    Вижте какво изчислиха експерти
    преди 24 часа
    Джон Кери към студенти от Харвард: Учете руски!
    Според бившия държавен секретар на САЩ пътят към успеха и властта е във владеенето на руски език
    преди 1 ден
    ЕЦБ: България трябва да направи още реформи, за да се присъедини към еврозоната
    София ще използва дипломацията, за да убеди европейските си партньори, че България е готова да се присъедини паричния съюз, подчерта министърът на финансите Владислав Горанов