сряда, 20 септември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1331 прочитания

    Обмисля се блокирането на най-дразнещите реклами в интернет

    Инициативата е на Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever и други големи компании и организации
    21 април 2017, 14:51 a+ a- a

    Най-големите играчи в рекламата обмислят стратегия за премахването на част от дигиталните реклами. Идеята е браузърите като Google Chrome и Microsoft Edge да блокират автоматичното показване на видео реклами със звук, изкачащи реклами и реклами, които си сменят цвета, пише AdAge.

    Инициативата е на т.нар. „Коалиция за по-добра реклама“. Членове в организацията са: Google, Microsoft, Procter & Gamble, Unilever, Facebook, Interactive Advertising Bureau и други.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 13 часа
    Ryanair ще отвори нова база в Бургас през март
    Компанията планира да инвестира 100 млн. долара в България
    преди 14 часа
    80% от компаниите в Европа са били жертва на кибератаки през 2016
    ЕК предлага създаване на европейска агенция за киберсигурност
    преди 14 часа
    „Каменица“ инвестира още 2 млн. евро у нас
    Компанията ще разкрие 50 нови работни места
    преди 19 часа
    Столична община призовава софиянци да слязат от личните си автомобили
    Масовите бензинови автомобили, карани в София, образуват около 4 кг въглероден диоксид на всеки 10 км.