Българската асоциация на рекламодателите ще раздаде общо 21 награди в 10 категории
Стартира четвъртото издание на конкурса BAAwards (Наградите на Българската асоциация на рекламодателите), който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации. Кампании могат да се изпращат от 29 май до 25 август на сайта www.baawards.com. Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония.
В конкурса ще бъдат раздадени общо 21 награди в 10 категории. Те са: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”,„Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност". Във всяка категория може да се спечели индивидуална награда, която отличава най-добрия маркетингов специалист, както и отборна награда за най-добър маркетингов екип. Въведена е и нова награда - „Изгряваща звезда“, за най-младите професионалисти с изключителен индивидуален принос и роля в екипа. За нея могат да кандидатстват тези, които имат до 2 години опит, придобит след дипломиране.
В това издание на „BAAwards” са въведени промени, свързани с насърчаване на професионализма в маркетинговите комуникации. Те са:
- Всеки участник в конкурса ще може да получи от член на съдийската група обратна връзка за оценката на кампанията.
- Разширява се комуникацията за представяне на ноу-хау на победителите: на партньорско събитие, което ще бъде обявено след гала церемонията.
- Системата за оценяване е оптимизирана.
През 2017 година конкурсът ще се проведе под мотото „Raising the БАР“. Организаторите на BAAwards’2017 „вдигат летвата“ пред маркетолозите.
„Отправяме предизвикателство не само към себе си като организатори, не само към съдиите, но и към всички бъдещи участници в конкурса, които могат да се включат в групата на тези, които утвърждават най-високите професионални и етични стандарти“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР. „Те са тези, които, определят тенденциите за положително развитие на маркетинговите комуникации; тези, които стават ролеви модели, способни да убедят както младите професионалисти, така и инвеститорите, че на българския пазар може и се прави маркетинг, сравним с най-добрите световни постижения“.
През 2016 г. в конкурса BAAwards взеха участие 36 проекта от 19 компании. През 2017 г. организаторите очакват още по-голям интерес.