петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1437 прочитания

    Стартира четвъртото издание на BAAwards 2017

    Българската асоциация на рекламодателите ще раздаде общо 21 награди в 10 категории
    18 май 2017, 17:10 a+ a- a

    Стартира четвъртото издание на конкурса BAAwards (Наградите на Българската асоциация на рекламодателите), който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации. Кампании могат да се изпращат от 29 май до 25 август на сайта www.baawards.com. Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония. 

    В конкурса ще бъдат раздадени общо 21 награди в 10 категории. Те са: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”,„Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност". Във всяка категория може да се спечели индивидуална награда, която отличава най-добрия маркетингов специалист, както и отборна награда за най-добър маркетингов екип. Въведена е и нова награда - „Изгряваща звезда“, за най-младите професионалисти с изключителен индивидуален принос и роля в екипа. За нея могат да кандидатстват тези, които имат до 2 години опит, придобит след дипломиране.

    В това издание на „BAAwards” са въведени промени, свързани с насърчаване на професионализма в маркетинговите комуникации. Те са:

    - Всеки участник в конкурса ще може да получи от член на съдийската група обратна връзка за оценката на кампанията.

    - Разширява се комуникацията за представяне на ноу-хау на победителите: на партньорско събитие, което ще бъде обявено след гала церемонията.

    - Системата за оценяване е оптимизирана.  

    През 2017 година конкурсът ще се проведе под мотото „Raising the БАР“. Организаторите на BAAwards’2017 „вдигат летвата“ пред маркетолозите.

    „Отправяме предизвикателство не само към себе си като организатори, не само към съдиите, но и към всички бъдещи участници в конкурса, които могат да се включат в групата на тези, които утвърждават най-високите професионални и етични стандарти“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР. „Те са тези, които, определят тенденциите за положително развитие на маркетинговите комуникации; тези, които стават ролеви модели, способни да убедят както младите професионалисти, така и инвеститорите, че на българския пазар може и се прави маркетинг, сравним с най-добрите световни постижения“.

    През 2016 г. в конкурса BAAwards взеха участие 36 проекта от 19 компании. През 2017 г. организаторите очакват още по-голям интерес. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 11 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 15 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 16 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 17 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам