Компанията промени главната си стратегия за развитие
Вместо „Да направим света по-достъпен и свързан“ Facebook промени слогана и мисията си на „Да съберем света по-близо“. Това разкри главният изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг на презентация в Чикаго.
Нововъведението идва след дългия доклад, съставен от Зукърбърг, за ролята на Facebook в „изграждането на социалната инфраструктура за обществото“.
„Смятах, че просто даваме глас на хората и им помагаме да осъществят контакт, което на свой ред би направило света едно по-добро място за живот. Сега вярвам, че е наше задължение да направим още повече за обществото“, разказа главният изпълнителен директор на компанията.
С новините за промяната на слогана си социалната мрежа представи новите си инструменти за управление на групи. Целта на платформата е да подсигури, че „всеки индивид ще има усещане за цел и общност“.