четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2116 прочитания

    Бихте ли продали най-ценните си преживявания?

    Вижте кампанията, с която испанска банка привлече младото поколение за клиенти
    20 юли 2017, 17:33 a+ a- a

    След кризата през 2008 голяма част от младите в Испания остават без източник на доходи. За своята ситуация те винят банките и съответно започват да странят от услугите на местните финансови институции. Испанската Santander стартира мащабна кампания, за да си върне поколението Y като клиенти. Продуцира 16-минутен филм-фантастика, чийто сюжет се върти около въпроса: „Бихте ли продали преживяванията си?“. Слогънът на кампанията е „Отвъд парите“ и тя спечели Grand Prix на фестивала в Кан.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 6 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 7 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 14 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 15 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава