2116 прочитания
Бихте ли продали най-ценните си преживявания?
Вижте кампанията, с която испанска банка привлече младото поколение за клиенти
20 юли 2017, 17:33
a+
a-
a
След кризата през 2008 голяма част от младите в Испания остават без източник на доходи. За своята ситуация те винят банките и съответно започват да странят от услугите на местните финансови институции. Испанската Santander стартира мащабна кампания, за да си върне поколението Y като клиенти. Продуцира 16-минутен филм-фантастика, чийто сюжет се върти около въпроса: „Бихте ли продали преживяванията си?“. Слогънът на кампанията е „Отвъд парите“ и тя спечели Grand Prix на фестивала в Кан.
|
|
* Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.
преди 6 часа
|
|
преди 6 часа
|
|
преди 7 часа
|
|
преди 14 часа
|
|
преди 15 часа
|
|
преди 1 ден
|
|
16 април 2024, 07:30
|
|
|
|