вторник, 24 октомври 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    649 прочитания

    Facebook пуска услуга, която ще се конкурира с телевизията

    Нов раздел ще включва предавания и излъчвания на живо
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook пусна нова версия на раздела си за видео, който ще се опълчи срещу телевизионните излъчвания, пише Business Insider. Новата секция от сайта ще се казва „Гледай“ и ще помещава предавания като BuzzFeed, Tastemade и ATTN.

    Facebook потвърди, че продуктът ще се появи в сайта им съвсем скоро. Компанията смята, че видео материалите ще задържат повече посетители в сайта и ще предложат нови възможности за реклама.

    „Надяваме се, че „Гледай“ ще помести различни предавания – от реалити, до комедии и спорт на живо. Някои от тях ще са създадени от продуценти, а други ще са дело на нашето онлайн общество“, разкри Марк Зукърбърг в своя публикация във Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 15 часа
    Аутсорсинг индустрията у нас с двуцифрен ръст
    Освен в София индустрията на изнесените услуги се развива и в по-големите градове като Пловдив, Бургас и Варна
    преди 15 часа
    Google ще плаща на хакери
    Те ще имат задачата да търсят проблеми в приложения за Android
    преди 18 часа
    Ръст на гръцките фирми, които се местят към България
    С 30% са се увеличили гpъцĸитe компании, peгиcтpиpaни у нас пpeз пъpвaтa пoлoвинa нa 2017
    преди 19 часа
    Нова мега сделка в ИТ сектора у нас
    Американски фонд придоби мажоритарен дял в Dynamo Software