вторник, 17 юли 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    880 прочитания

    Facebook пуска услуга, която ще се конкурира с телевизията

    Нов раздел ще включва предавания и излъчвания на живо
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook пусна нова версия на раздела си за видео, който ще се опълчи срещу телевизионните излъчвания, пише Business Insider. Новата секция от сайта ще се казва „Гледай“ и ще помещава предавания като BuzzFeed, Tastemade и ATTN.

    Facebook потвърди, че продуктът ще се появи в сайта им съвсем скоро. Компанията смята, че видео материалите ще задържат повече посетители в сайта и ще предложат нови възможности за реклама.

    „Надяваме се, че „Гледай“ ще помести различни предавания – от реалити, до комедии и спорт на живо. Някои от тях ще са създадени от продуценти, а други ще са дело на нашето онлайн общество“, разкри Марк Зукърбърг в своя публикация във Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ЕС и Япония подписаха споразумение за свободна търговия
    То ще премахне мита, възлизащи на 1 млрд. евро, заплащани всяка година от фирмите от ЕС, които изнасят за Япония
    преди 2 часа
    Ще можем да оставаме без виза до 30 дни на китайския остров Хайнан
    Островът е известен като китайските Хаваи
    преди 5 часа
    преди 7 часа
    Турските туристи в България са нараснали двойно за последните 5 години
    Турция е в топ 10 на пазарите за входящ туризъм за страната ни