четвъртък, 24 август 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    556 прочитания

    Facebook пуска услуга, която ще се конкурира с телевизията

    Нов раздел ще включва предавания и излъчвания на живо
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook пусна нова версия на раздела си за видео, който ще се опълчи срещу телевизионните излъчвания, пише Business Insider. Новата секция от сайта ще се казва „Гледай“ и ще помещава предавания като BuzzFeed, Tastemade и ATTN.

    Facebook потвърди, че продуктът ще се появи в сайта им съвсем скоро. Компанията смята, че видео материалите ще задържат повече посетители в сайта и ще предложат нови възможности за реклама.

    „Надяваме се, че „Гледай“ ще помести различни предавания – от реалити, до комедии и спорт на живо. Някои от тях ще са създадени от продуценти, а други ще са дело на нашето онлайн общество“, разкри Марк Зукърбърг в своя публикация във Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 10 часа
    Падат изискванията за хартиен носител на удостоверителни документи
    До края на годината всички административни органи ще премахнат изискването за предоставяне на хартиен носител от гражданите и бизнеса
    преди 13 часа
    преди 15 часа
    Wal-Mart и Google се обединяват в онлайн търговията
    Новият съюз ще конкурира Amazon и проправя път към онлайн пазарануването на бъдещето
    преди 16 часа
    Предстои вторият уикенд на фестивала „София Диша 2017“
    На 26-и и 27-и август на площад „Св. Александър Невски“