четвъртък, 18 януари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    755 прочитания

    Facebook пуска услуга, която ще се конкурира с телевизията

    Нов раздел ще включва предавания и излъчвания на живо
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook пусна нова версия на раздела си за видео, който ще се опълчи срещу телевизионните излъчвания, пише Business Insider. Новата секция от сайта ще се казва „Гледай“ и ще помещава предавания като BuzzFeed, Tastemade и ATTN.

    Facebook потвърди, че продуктът ще се появи в сайта им съвсем скоро. Компанията смята, че видео материалите ще задържат повече посетители в сайта и ще предложат нови възможности за реклама.

    „Надяваме се, че „Гледай“ ще помести различни предавания – от реалити, до комедии и спорт на живо. Някои от тях ще са създадени от продуценти, а други ще са дело на нашето онлайн общество“, разкри Марк Зукърбърг в своя публикация във Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 3 часа
    По-малко от една трета от българите пазаруват онлайн
    Държим едно от последните места в ЕС по този показател
    преди 3 часа
    ЕП иска да забрани употребата на палмово масло в горивата от 2021
    Възобновяемите енергийни източници трябва да представляват 35% от цялостното потребление, решиха евродепутатите
    преди 4 часа
    Гръцките туристи у нас вече над 1 млн. души
    За една година броят им е нараснал с над 8%
    преди 21 часа
    Работодателят може да заплаща 60% от брутната заплата
    Спорната разпоредба от Кодекса на труда остава в сила