петък, 22 юни 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    896 прочитания

    Вижте 5 от най-популярните ТВ реклами за тази седмица

    Класацията е по данни за отзвука от видеата в различни дигитални канали в периода 5-12 септември
    12 септември 2017, 11:20 a+ a- a

    Най-популярната телевизионна реклама за последните 7 дни в САЩ е на козметичния бранд Old Spice, сочат данни на ispot.tv. Рекламата на нова серия мъжки дезодоранти печели сърцата и вниманието на аудиторията с трогателна и забавна сцена между треньор по американски футбол и професионалния играч Вон Милър. Посланието на видеото е, че няма нищо немъжествено в ползването на продукта.

    Рекламният спот на Windows с учителя-рапър Тони Джаксън е сред 5-те най-популярни видеа за четвърта поредна седмица, показва класацията на ispot.tv.

    Платформата наблюдава поведението на аудиторията в САЩ в реално време. Отчетени са всички гледания на видеoтo онлайн, действията в социалните медии и търсенията, свързани със спота.

    Ето и кои са 5-те реклами с най-голям отзвук в интернет за последните 7 дни:

    1. Old Spice Invisible Spray TV Spot, 'Coach Talk' с участието на Вон Милър

    Отзвук в интернет: 6,21%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,626,995

    2.Windows 10 TV Spot, 'Teacher Toney Jackson Brings Creativity'

    Отзвук в интернет: 2,59%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,406,826

    3.GEICO TV Spot, 'The Gecko Visits Coney Island'

    Отзвук в интернет: 1,84%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $2,860,707

    4.Discover Card Social Security Number Alerts TV Spot, 'Sushi'

    Отзвук в интернет: 0,72%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,565,992

    5. Hotels.com TV Spot, 'Glory Days'

    Отзвук в интернет: 0,71%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,251,901

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    „Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия
    Компанията планира да разшири националното си присъствие в Сърбия като основа за развитие в региона на Източна Европа
    преди 10 часа
    Milestone Systems ускорява иновациите и увеличава капацитета за развитие с 45%
    Част от тази инвестиция ще бъде насочена към офиса на компанията в София
    преди 14 часа
    Интерактивен технологичен център за деца и младежи отваря врати в София Тех Парк
    TechnoMagicLand е проект на българската софтуерна компания „ТехноЛогика“ и подготвя днешните деца за професиите на бъдещето
    преди 14 часа
    Столичната община стартира кампания за алтернативно предвижване в градска среда
    София е европейската столица с най-много автомобили на глава от населението, а в 70% от колите се вози само по 1 човек