понеделник, 16 юли 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    229 прочитания

    Facebook пусна нов рекламен формат

    Той ще наподобява каталог с продукти
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook представи новия си рекламен продукт, който наподобява каталог с реклами. Новите полета са наречени „лайфстайл шаблони“ и ще отвеждат потребителите от стената им към интерактивен екран с всички продукти и снимки.

    Новата презентация комбинира настоящите „Колекции“ на Facebook с „Пазарните етикети“ на Instagram.

    „Добре известно е, че циркулацията и взаимодействието с каталози намалява, но за тях все още има познат и важен канал. Намерихме начин да ги докараме в дигиталния свят и по-специфично в мобилния свят“, разказа Греам Мъд от Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Отпадат още 6 хартиени удостоверения за гражданите и бизнеса
    Данните за тях ще се проверяват служебно
    преди 5 часа
    Инфлацията ускорява темпа си
    3.2% годишна инфлация за юни 2018 отчете НСИ
    преди 9 часа
    Хамбург ще тества самоуправляващи се влакове
    Очаква се пилотният участък от трасето да бъде пуснат до 2021
    преди 10 часа
    Пет медала за България от Международната олимпиада по математика
    В състезанието участваха 615 ученици от 109 страни