сряда, 20 септември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    100 прочитания

    Facebook пусна нов рекламен формат

    Той ще наподобява каталог с продукти
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook представи новия си рекламен продукт, който наподобява каталог с реклами. Новите полета са наречени „лайфстайл шаблони“ и ще отвеждат потребителите от стената им към интерактивен екран с всички продукти и снимки.

    Новата презентация комбинира настоящите „Колекции“ на Facebook с „Пазарните етикети“ на Instagram.

    „Добре известно е, че циркулацията и взаимодействието с каталози намалява, но за тях все още има познат и важен канал. Намерихме начин да ги докараме в дигиталния свят и по-специфично в мобилния свят“, разказа Греам Мъд от Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 2 часа
    Започна изграждането на комплекс Central park в Бургас
    Проектът предвижда 690 апартамента и офис площи с до 5 000 работни места
    преди 4 часа
    Wizz Air ще лети вече и до Малага
    От март компанията ще стартира най-новия си маршрут: София – Малага
    преди 7 часа
    Първите проверки за пари на каса сочат масова липса
    Фирмите имат 10 дни за корекция на декларациите си
    преди 7 часа
    В Бургас стартират безплатни обучения по програмиране
    За записване не се изисква предишен опит, а завършилите курсовете ще имат статут на младши програмист