четвъртък, 18 януари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    172 прочитания

    Facebook пусна нов рекламен формат

    Той ще наподобява каталог с продукти
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook представи новия си рекламен продукт, който наподобява каталог с реклами. Новите полета са наречени „лайфстайл шаблони“ и ще отвеждат потребителите от стената им към интерактивен екран с всички продукти и снимки.

    Новата презентация комбинира настоящите „Колекции“ на Facebook с „Пазарните етикети“ на Instagram.

    „Добре известно е, че циркулацията и взаимодействието с каталози намалява, но за тях все още има познат и важен канал. Намерихме начин да ги докараме в дигиталния свят и по-специфично в мобилния свят“, разказа Греам Мъд от Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 13 часа
    Работодателят може да заплаща 60% от брутната заплата
    Спорната разпоредба от Кодекса на труда остава в сила
    преди 13 часа
    Меркел пристига в София в събота
    Ще обсъди с Борисов приоритетите на Българското председателство
    преди 14 часа
    Без допълнителни такси при теглене от банкомат в друга държава от ЕС
    Банките ще покриват всички разходи на потребителите при кражба на средства в случай на клонирана карта или хакната сметка
    преди 14 часа
    Испанските туристи у нас с ръст от близо 40% за година
    Те се интересуват най-вече от адвенчър и исторически турове