неделя, 19 ноември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    139 прочитания

    Facebook пусна нов рекламен формат

    Той ще наподобява каталог с продукти
    30 ноември -1, 00:00 a+ a- a

    Facebook представи новия си рекламен продукт, който наподобява каталог с реклами. Новите полета са наречени „лайфстайл шаблони“ и ще отвеждат потребителите от стената им към интерактивен екран с всички продукти и снимки.

    Новата презентация комбинира настоящите „Колекции“ на Facebook с „Пазарните етикети“ на Instagram.

    „Добре известно е, че циркулацията и взаимодействието с каталози намалява, но за тях все още има познат и важен канал. Намерихме начин да ги докараме в дигиталния свят и по-специфично в мобилния свят“, разказа Греам Мъд от Facebook.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    17 ноември 2017, 16:08
    Енергийният преход коства на Siemens близо 7 хил. работни места
    Бързият ръст при възобновяемите енергийни източници засегна бизнеса с енергийно и газово обрудване на компанията
    17 ноември 2017, 15:27
    Български мебелни фирми изнасят за британските вериги Tesco и Homebase
    Около 20 хил. души работят в 2 600 фирми за производство на мебели у нас
    17 ноември 2017, 14:13
    Данъчни отклонения в размер на 3 млрд. лв. установи НАП
    Проверките са продължили малко повече от месец
    17 ноември 2017, 09:06
    Нова дебитна карта позволява заплащането с Bitcoin
    Тя ще използва технологиите на Visa за осъществяването на превода