Вижте какви са бюджетите за телевизионни излъчвания на 5 от топ рекламодателите в САЩ за последната седмица
Според един популярен афоризъм половината ни пари за реклама отиват на вятъра. Проблемът е, че трудно може да се определи точно коя половина. Ограничената възможност за измерване на постигнатите резултати обаче не е пречка някои от водещите компании по света с готовност да отделят солидни суми, за да си осигурят силно присъствие в телевизионното пространство. Но какво точно се разбира под „голям“ бюджет, когато говорим за топ рекламодатели? Вижте колко са платили за излъчвания на ТВ реклама 5-те бранда, инвестирали най-много, по данни на платформата iSpot.tv:
GEICO
Американската застрахователна компания GEICO е платила близо 21,5 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 5876 излъчвания по 117 канала. Видеото The Gecko Visits Coney Island е и една от най-популярните реклами за миналата седмица.
Toyota
Toyota е платила близо 19,1 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 2923 излъчвания. Водещо в кампанията на автомобилопроизводителя е видеото Thrill.
DIRECTV
DIRECTV е платила около 17,7 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 1923 излъчвания. Компанията е отделила над половината от бюджета си за показване на видеото Head Bang.
Progressive
Застрахователната компания Progressive е платила 13,2 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 4032 излъчвания. Компанията е отделила 37% от бюджета си за показване на видеото Tool Room.
T-Mobile
Мобилният оператор T-Mobile е платил 13,1 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 2356 излъчвания. Компанията е отделила 92% от бюджета си за показване на видеото Netflix on Us.