събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1843 прочитания

    Колко инвестират големите компании в ТВ реклама?

    Вижте какви са бюджетите за телевизионни излъчвания на 5 от топ рекламодателите в САЩ за последната седмица
    20 септември 2017, 10:22 a+ a- a

    Според един популярен афоризъм половината ни пари за реклама отиват на вятъра. Проблемът е, че трудно може да се определи точно коя половина. Ограничената възможност за измерване на постигнатите резултати обаче не е пречка някои от водещите компании по света с готовност да отделят солидни суми, за да си осигурят силно присъствие в телевизионното пространство. Но какво точно се разбира под „голям“ бюджет, когато говорим за топ рекламодатели? Вижте колко са платили за излъчвания на ТВ реклама 5-те бранда, инвестирали най-много, по данни на платформата iSpot.tv:

    GEICO
    Американската застрахователна компания GEICO е платила близо 21,5 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 5876 излъчвания по 117 канала. Видеото The Gecko Visits Coney Island е и една от най-популярните реклами за миналата седмица.

    Toyota
    Toyota е платила близо 19,1 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 2923 излъчвания. Водещо в кампанията на автомобилопроизводителя е видеото Thrill.

    DIRECTV
    DIRECTV е платила около 17,7 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 1923 излъчвания. Компанията е отделила над половината от бюджета си за показване на видеото Head Bang.


    Progressive
    Застрахователната компания Progressive е платила 13,2 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 4032 излъчвания. Компанията е отделила 37% от бюджета си за показване на видеото Tool Room.

    T-Mobile
    Мобилният оператор T-Mobile е платил 13,1 млн. щ.д. за телевизионна реклама за последната седмица. Средствата са осигурили общо 2356 излъчвания. Компанията е отделила 92% от бюджета си за показване на видеото Netflix on Us.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 17 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 18 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 18 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 20 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години