Промяната е част от стратегията на Telekom Austria за изграждане на единен бранд
Българският мобилен оператор „Мобилтел“ ще започне да оперира под бранда „А1“. Това стана ясно от съобщение на компанията собственик - Telekom Austria Group.
Промяната е част от глобалната маркетингова стратегия на Австрийския телеком. В момента неговите дружества оперират с над 10 различни бранда. Австрийският телеком предоставя мобилни услуги в: Австрия, България, Хърватска, Беларус, Словения, Сърбия и Македония.
„Telekom Austria Group иска да бъде възприемана като силна международна група с общ бранд“, коментира изпълнителният директор на компанията Алехандро Платер. По неговите думи гъвкавостта на А1 го прави универсално приложим.
Предишното ребрандиране на „Мтел” бе през 2012. Тогава бяха сменени логото и цялостната визия на компанията. Целта бе новата идентичност да се възприема като „lifestyle provider” - партньор, който улеснява живота на клиента.