Компанията представи новия си шлем за виртуална реалност Oculus Go
Facebook показа новия си шлем за виртуална реалност Oculus Go. Новата технология беше представена на събитието Oculus 4 в Сан Франциско.
Шлемът включва очила за виртуална реалност Rift, комплект контролери Oculus Touch, три специални сензора и три „интерфейса за лица“ (меките подложки които придържат очилата към лицето). Освен това компанията стартира нов отдел за обслужване на бизнес клиенти, нова програма за лицензиране и сервизна поддръжка.
Според Facebook бизнесът може да използва очилата за виртуална реалност за видео конферентни връзки или да забързат обучението на нови служители.
Сред първите компании които ще се възползват от бизнес пакета е Audi, които ще оборудват търговците си с очила. Те ще позволят на клиентите да персонализират автомобилите си преди покупка. Пакетът струва 900 долара и вече е достъпен да поръчка през сайта на Oculus.