четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3071 прочитания

    Кока-Кола продължава кампанията си, вдъхновена от българските традиции

    Компанията организира надиграване между ансамбли за народни танци
    20 октомври 2017, 14:29 a+ a- a

    След като за първи път в света Кока-Кола представи лимитирана колекция от шест дизайнерски бутилки, посветена на неповторимото разнообразие от везбени орнаменти и композиции от различни краища на България, сега компанията организира надиграване между ансамбли за народни танци.

    Шест състава ще танцуват на живо пред публика, представяйки шестте етнографски области в България. Това ще стане на 22.10., неделя, от 12.00 часа пред Народен театър „Иван Вазов“в столицата и е част от кампанията на Кока-Кола „Събери вдъхновение от България“.

    В неделния ден всички жители и гости на София ще могат да се насладят на родните ни танци, като празненството ще бъде и част от честванията на 6-ата годишнина на БНТ2 и ще бъде излъчено на живо.

    Освен София, още пет български града ще се включат в инициативата на Кока-Кола и един от емблематичните ансамбли за български народни танци „Чинари“.

    Градовете са:
    Пловдив, представляващ Тракийската етнографска област, 23.10., 18.00 ч., площад „Централен“.
    Смолян, представляващ Родопската етнографска област, 24.10, 17.00 ч., площад „Свобода“.
    Благоевград, представляващ Пиринска етнографска област, 27.10., 18.00 ч., площад „Георги Измирлиев“.
    Варна, представляваща Добруджанска етнографска област, 28.10., 18.00 ч., площад „Севастопол“,
    Велико Търново, представляващ Северняшка етнографска област , 29.10., 13.00 ч., пред входа на резерват „Царевец“.

    Вдъхвайки нов живот на традициите, Кока-Кола за пореден път демонстрира своята жива история, свързана пряко с България, която през годините развива и обогатява. Така както контурната бутилка е лицето на Кока-Кола навсякъде по света, така и шевиците са запазената марка на България по всички международни прояви и изложения. Вдъхновена от нашето вековно културно наследство, серията има своята колекционерска стойност и историческо значение за Кока-Кола в България, защото обединява в едно няколко емблематични елемента – иконичната стъклена бутилка, датираща от 1915 г., ексклузивния надпис на кирилица с история от 1965 г. и отличителните за 6 български региона шевици с история от 30-те години на миналия век.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 49 минути
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 5 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 6 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 7 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 23 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 23 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.