неделя, 25 февруари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    189 прочитания

    Twitter представи абонаментна рекламна програма

    Тя все още е в бета версия и позволява по-лесното публикуване на реклами
    14 ноември 2017, 09:40 a+ a- a

    Twitter Promote Mode е абонаментна рекламна програма, насочена към малкия и среден бизнес. С нейна помощ администраторите могат да автоматизират кампаниите си срещу 99 долара на месец.

    Стандартните публикации ще бъдат популяризирани допълнително и ще елиминират нуждата от създаването на отделни реклами. Под съдържанието ще се визуализира специална значка, обозначаваща материала като реклама.

    Потребителите, публикуващи в акаунт, който е част от абонаментната програма, няма да могат да подбират кои публикации да бъдат популяризирани. Вместо това всички техни материали ще бъдат разпространени като реклами. Въпреки това администраторите ще могат да пускат и спират рекламите, за да увеличат или намалят видимостта на акаунта си.

    За момента програмата е в бета версия. Само акаунти с до 2000 последователя ще могат да се възползват от абонамента. За тези с по-развити акаунти компанията подготвя друг план с по-висока такса.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 1 ден
    Външно министерство съветва да не пътуваме из Балканите
    Причината са прогнози за влошаване на метеорологичните условия
    23 февруари 2018, 12:58
    Министърът на енергетиката Теменужка Петкова подава оставка
    Тя ще депозира оставката си, за да няма повод за съмнение за сделката за ЧЕЗ в България
    23 февруари 2018, 12:43
    ИКТ секторът у нас с годишен оборот от около 2,5 млрд. евро
    Онлайн продажбите се оценяват на около половин милиард лева
    23 февруари 2018, 11:02
    България на 47-о място в света по привличане на таланти
    София заема 63-а позиция в Индекса на глобалната конкурентоспособност на талантите