събота, 23 юни 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    297 прочитания

    Twitter представи абонаментна рекламна програма

    Тя все още е в бета версия и позволява по-лесното публикуване на реклами
    14 ноември 2017, 09:40 a+ a- a

    Twitter Promote Mode е абонаментна рекламна програма, насочена към малкия и среден бизнес. С нейна помощ администраторите могат да автоматизират кампаниите си срещу 99 долара на месец.

    Стандартните публикации ще бъдат популяризирани допълнително и ще елиминират нуждата от създаването на отделни реклами. Под съдържанието ще се визуализира специална значка, обозначаваща материала като реклама.

    Потребителите, публикуващи в акаунт, който е част от абонаментната програма, няма да могат да подбират кои публикации да бъдат популяризирани. Вместо това всички техни материали ще бъдат разпространени като реклами. Въпреки това администраторите ще могат да пускат и спират рекламите, за да увеличат или намалят видимостта на акаунта си.

    За момента програмата е в бета версия. Само акаунти с до 2000 последователя ще могат да се възползват от абонамента. За тези с по-развити акаунти компанията подготвя друг план с по-висока такса.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    „Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия
    Компанията планира да разшири националното си присъствие в Сърбия като основа за развитие в региона на Източна Европа
    преди 14 часа
    Milestone Systems ускорява иновациите и увеличава капацитета за развитие с 45%
    Част от тази инвестиция ще бъде насочена към офиса на компанията в София
    преди 18 часа
    Интерактивен технологичен център за деца и младежи отваря врати в София Тех Парк
    TechnoMagicLand е проект на българската софтуерна компания „ТехноЛогика“ и подготвя днешните деца за професиите на бъдещето
    преди 19 часа
    Столичната община стартира кампания за алтернативно предвижване в градска среда
    София е европейската столица с най-много автомобили на глава от населението, а в 70% от колите се вози само по 1 човек