сряда, 22 ноември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    99 прочитания

    Twitter представи абонаментна рекламна програма

    Тя все още е в бета версия и позволява по-лесното публикуване на реклами
    14 ноември 2017, 09:40 a+ a- a

    Twitter Promote Mode е абонаментна рекламна програма, насочена към малкия и среден бизнес. С нейна помощ администраторите могат да автоматизират кампаниите си срещу 99 долара на месец.

    Стандартните публикации ще бъдат популяризирани допълнително и ще елиминират нуждата от създаването на отделни реклами. Под съдържанието ще се визуализира специална значка, обозначаваща материала като реклама.

    Потребителите, публикуващи в акаунт, който е част от абонаментната програма, няма да могат да подбират кои публикации да бъдат популяризирани. Вместо това всички техни материали ще бъдат разпространени като реклами. Въпреки това администраторите ще могат да пускат и спират рекламите, за да увеличат или намалят видимостта на акаунта си.

    За момента програмата е в бета версия. Само акаунти с до 2000 последователя ще могат да се възползват от абонамента. За тези с по-развити акаунти компанията подготвя друг план с по-висока такса.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 14 часа
    С 14% е нараснал износът ни от началото на годината
    По този показател се нареждаме в първата петица на страните от ЕС
    преди 19 часа
    Пет тенденции, които ще доминират технологичния свят през 2018
    Чатботовете ще стават все по-умни, а „Индустриалният интернет на нещата“ все по-често ще намира място в технологичните системи на бизнеса, прогнозират от Progress
    преди 19 часа
    България отбелязва Европейската седмица на професионалните умения
    Проектът преминава под мотото „Открий своя талант”
    преди 20 часа
    Злато за България от Международна олимпиада по астрофизика
    Българските ученици завоюваха два медала и почетна грамота