събота, 23 юни 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1044 прочитания

    Потребителите планират да похарчат между 100 и 700 лв. на Black Friday 2017

    Данните са от изследване на Millward Brown, поръчано от eMAG
    14 ноември 2017, 11:44 a+ a- a

    Проучването за нагласите на потребителите, проведено през октомври тази година, разкрива, че все повече хора имат намерение да се възползват от специалните оферти на Black Friday. Изследването е проведено по поръчка на eMAG сред 1005 респонденти на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в дните между 26-и и 31-ви октомври 2017 г.

    92.9% от представителната извадка знаят какво представлява Black Friday. Този процент бележи ръст с почти 3% спрямо миналогодишния резултат. Над 62% от запознатите потребители имат намерение да се възползват и да закупят продукт на специална цена.

    Проучването отговаря и на въпроса какъв тип продукти ще търсят потребителите. Водеща е категорията дрехи и обувки – към тези продукти са се насочили малко над 60% от купувачите. Следват спортните стоки, телевизорите, мобилните телефони, козметиката и малките домашни електроуреди – всяка от тези категории е избрана от между 10 и 13% от потребителите.

    Показателна е тенденцията за увеличаване на броя на пазаруващите онлайн, които са нараснали до 70,4% от анкетираните. Този брой бележи ръст от 8,1% спрямо 2016 г.

    На въпроса колко пари възнамеряват да похарчат по време на Black Friday, малко над половината анкетирани са посочили сума между 100 и 700 лв., като 21,1% са предвидили между 200 и 400 лв. Любопитно е, че почти 10% имат намерение да направят покупки за между 1500 и 2000 лв., а едва около 5% ще похарчат под 100 лв.

    „Анализът на данните от проучването посочва, че българският потребител все по-ясно разпознава стойността на събитието Black Friday. Една от основните стратегически цели на eMAG.bg е да предостави възможност за лесно и изгодно пазаруване, независимо от локацията на купувача. Уверена съм, че тази година отново ще поставим нови рекорди в продажбите“, коментира Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    „Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия
    Компанията планира да разшири националното си присъствие в Сърбия като основа за развитие в региона на Източна Европа
    преди 14 часа
    Milestone Systems ускорява иновациите и увеличава капацитета за развитие с 45%
    Част от тази инвестиция ще бъде насочена към офиса на компанията в София
    преди 18 часа
    Интерактивен технологичен център за деца и младежи отваря врати в София Тех Парк
    TechnoMagicLand е проект на българската софтуерна компания „ТехноЛогика“ и подготвя днешните деца за професиите на бъдещето
    преди 19 часа
    Столичната община стартира кампания за алтернативно предвижване в градска среда
    София е европейската столица с най-много автомобили на глава от населението, а в 70% от колите се вози само по 1 човек