петък, 23 февруари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3685 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за пети пореден път

    Вижте видео от награждаването на компаниите, получили приз за Superbrands за 2017–2018, и специалните награди на Григор Димитров и Веселина Кацарова
    30 ноември 2017, 15:07 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за пети пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.

    На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и шестото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на 37 от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социално отговорни каузи.

    Вижте награждаването на:

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): 24Kitchen, АДРЕС, Adidas, BOSCH, „Димитър Маджаров“, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, DOMKO, Dulcolax, ЗОРА, Fibank, Lidl, Мтел, Magne B6, NO-SPA, NOVA, OMV, Orange Center, Oriflame, „Престиж“, ROIS, „Сливенска перла“, Turkish Airlines, „УниКредит Булбанк“, Visa, Vitagold и Walmark.

    Бизнес марки (Business-to-Business): Arteks Engineering, Kreston BulMar, Netinfo, „Пенков, Марков и партньори“, René Gourmet Group, СОТ 161, SEG и Unimasters Logistics Plc.

    За втори път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.

    Тенис звездата Григор Димитров беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. (Видео вижте тук)

    Оперната прима Веселина Кацарова получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света. (Видео вижте тук)

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 90 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.
    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 16 часа
    Парламентът даде достъп на финтех компаниите до банковите ни сметки
    Новата евродиректива за платежните услуги беше окончателно приета от Народното събрание
    преди 16 часа
    ЧЕЗ продава активите си в България
    Купувач е българското дружество "Инерком България"
    преди 21 часа
    Частната болница „Вита“ откри нова база
    Инвестицията е на стойност над 20 млн. лева
    преди 23 часа
    Една трета от хората предпочитат телефоните пред семействата си
    Проблемите със смартфоните се задълбочават сред по-младите поколения като повече от половината от тях описват телефона си като своя най-добър приятел, сочи международно проучване