вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4591 прочитания

    Как се отразява отварянето на магазин върху онлайн продажбите?

    Вижте какво показва проучване, публикувано в журнала на Американската маркетингова асоциация
    15 януари 2018, 14:21 a+ a- a

    Бизнесът често разглежда офлайн и онлайн каналите на продажба като добре допълващи се елементи. Академичната литература по темата споделя друга позиция - двата канала са взаимозаменяеми.

    Кейти Уанг, доцент по маркетинг в Хюстънския университет, и Ави Голдфарб, професор по маркетинг в университета в Торонто, решават да подложат научната хипотеза на още един тест. Тяхното изследване е публикувано в журнала на Американската маркетингова асоциация.

    В рамките на проучването са наблюдавани места, в които даден моден бранд има силно офлайн и онлайн присъствие. Оказва се, че на местата, в които брандът не е бил толкова познат, откриването на магазин води до покачване в онлайн продажбите. Според авторките това се дължи на т.нар. „Ефект на билборда“, т.е. за потребителите става по-лесно да научат за марката. Ако обаче магазинът бъде отворен в локация, в която брандът вече се е наложил, онлайн продажбите спадат.

    Изводът според експертите е, че да се отварят физически търговски обекти си струва само за пазари, на които брандът е непознат.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    С 1 софийска заплата може да си купите 1 кв.м. жилищна площ в столицата
    Търсенето ще остане голямо, а ръстовете в цените ще бъдат малко над очакваните нива от 5-10%, сочи анализ на Bulgarian Properties
    преди 18 часа
    Lidl открива аутлет магазин за нехранителни стоки
    Селекцията от продукти се различава от останалите обекти
    преди 18 часа
    преди 19 часа
    Tesla намали допълнително цените в САЩ и Китай
    В Азия цената е намалена с около $2000
    преди 19 часа
    НС отложи на първо четене пълната либерализация на пазара на ток
    Либерализацията на пазара на ток за бита се отлага с година
    преди 22 часа
    Ocado Technology създава ново звено в България
    Дивизия за мониторинг и техническа поддръжка на автоматизираните и роботизирани складове на компанията се създава в софйския й офис