петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7342 прочитания

    Потребителите прекарват само 6% по-дълго в приложения

    За 2017 ръстът е по-малък в сравнение с 2016
    17 януари 2018, 13:38 a+ a- a

    Икономиката с мобилни приложения продължава да се разраства с очакванията приходите да надминат 110 млрд. долара през 2018, пише App Annie. Въпреки това ръстът на времето, прекарано в мобилни приложения, се понижава, разкрива докладът „Състоянието на мобилния пазар през 2017“ на Flurry. Компанията откри, че за 2017 използването на приложения се е повишило само с 6% в сравнение с 2016. През 2016 ръстът на използваемостта е бил 11%.

    Докладът разкрива, че потребителите отделят средно по 5 часа на ден на смартфоните си.

    Откритията разкриват, че обществото не може да задели повече от свободното си време през деня за използването на мобилни приложения. Вместо това те намаляват времето за използване на едно приложение и го пренасочват към друго.

    Ето и кой тип приложения са отчели най-голям ръст в използваемостта си за периода 2016 – 2017:

    Източник: Flurry Analytics, 2016 - 2017

    Отделянето на време за приложения за пазаруване се е повишило с 54% в сравнение с това, отделено през 2016. Според Flurry потребителите са склонни да закупуват продукти през мобилните си устройства и да заплащат онлайн. Интеграциите на приложения с Apple Pay и Samsung Pay е спомогнало за това. По време на празничния период пазаруването през мобилни устройства задмина това от настолни компютри за пръв път. Общо 2 млрд. долара от приходите по време на Черния петък и 5,03 млрд. от всички онлайн покупки са добити през мобилни устройства. Друг тип приложения, които отчитат ръст в използваемостта си през 2017, са медийните, музикалните и развлекателни програми – 43%. Същата тенденция се наблюдава и в доклада на Sensor Tower, според който приложението на Netflix е отчело най-големи приходи от всички програми, които не са игри.

    Източник: Flurry Analytics, 2016 – 2017

    Категориите от приложения, чийто ръст е намалял значително, са лайфстайл и игри.

    За да създаде доклада, Flurry събра данни за над 1 млн. приложения сред 2,6 млрд. устройства от цял свят. Използваемостта се отчита, когато потребителят отвори приложението и изпълни една сесия.

    Пълният доклад разкрива и кои тип устройства са най-често използвани:

    Средните по размер смартфони са най-използвани през 2017, като малките напълно отпадат от класацията. Друг интересен фактор е популярността на производителите на смартфони:
    Производителите на устройства, работещи с Android, завземат две трети от пазарния дял. Apple, Samsung и Huawei все още са най-предпочитаните марки, които продължават да се развиват стабилно и през 2017.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 16 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 17 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 19 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 21 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк