четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3688 прочитания

    YouTube въвежда по-строги правила за партньорите си

    Служители на компанията ще одобряват подбраното съдържание
    22 януари 2018, 10:55 a+ a- a

    Google ще започне да прилага по-строги мерки за платформата YouTube Partners и „Подбрано съдържание“. Едно от нововъведенията е ръчното одобряване на видео клипове, които ще се показват в библиотеката с подбрани материали. Служителите на компанията ще преглеждат клиповете за съответствие с изискванията на рекламодателите. Одобрените материали ще получават повече средства при натискане върху реклама в тях.

    Освен това YouTube има нови изисквания за каналите, които искат да печелят пари от реклами. Според новите правила каналът ще може да се възползва от привилегиите само ако има поне 4000 часа ефирно време в рамките на последните 12 месеца и поне 1000 зрители. За участие в YouTube Partnership има още по-строги правила, изискващи поне 10 хил. зрителя.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 8 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 13 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 13 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 14 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам