петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3210 прочитания

    P&G съкращава разходите си за реклама с 400 млн. щ.д.

    23 февруари 2018, 14:42 a+ a- a

    Международната компания P&G предвижда да съкрати разходите си за реклама с 400 млн. щ.д. Дружеството планира да въведе нов модел за работа с рекламните агенции, както и да намали техния брой, съобщава The Drum.

    По време на конференция в Ню Йорк изпълнителният директор на компанията Дейвид Тейлър потвърди, че гигантът в сферата на бързооборотните стоки е намалил вече броя на агенциите, с които работи от 6 хил. на 2500. Предстои техният брой да бъде съкратен на половина. По думите на Тейлър от 2015 насам компанията е успяла да свие разходите си със 750 млн. щ.д. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 12 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 1 ден
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство