събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3105 прочитания

    Ogilvy Group България представи нова медийна агенция

    Wavemaker e част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM
    15 май 2018, 14:34 a+ a- a

    Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голяма група за медийно планиране в света GroupM. Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

    Wavemaker e нов бранд в портфолиото на GroupM, част от най-голямата комуникационна група в света WPP, и обединява глобалните бизнеси на агенциите MEC и Maxus. С лиценза за Wavemaker Ogilvy Group България става основният локален партньор на WPP. Управлението на новата агенция се поема от Владимир Стоилов, дългогодишен кадър на Ogilvy Group Bulgaria, който ще развива компанията, стъпвайки на 12-годишния си опит на българския медиен пазар и глобалните знания и иновации, до които дава достъп най-голямата група от медийни агенции в света.

    „Като най-голямата компания за управление на медийни инвестиции, ние носим отговорност за всяка трета реклама, която достига до аудиториите във всички точки на земното кълбо.”, казва Гавин Дюк, GroupM CEO за Централна и Източна Eвропа, който пристигна в България за представянето на новата агенция. "Правим това, като инвестираме в данни, технологии и най-важното – в талантливи хора, които помагат на нашите клиенти да печелят и да се развиват все повече във всички висококонкурентни пазари по света“.

    „Wavemaker e агенция с нова концепция. Растежът на всеки бизнес днес е възможен, ако познаваме наистина добре клиентите. Wavemaker разполага с най-дълбоката база данни за това как потребителите взимат решения. Вече сме анализирали повече от 350 хиляди потребители на повече от 70 продуктови категории по целия свят и можем да достигаме до тях не просто през медии, а през интересно съдържание, базирано на анализа на данни чрез технологии. Това познание е основата на нашите комуникационни стратегии и дава истинско предимство на нашите клиенти.“, казва Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker глобално, който също e в София за официалното представяне на бранда.

    „Wavemaker предлага пълно медийно обслужване. Отличава ни начинът, по който синхронизираме медии, съдържаниe и технологии, за да работят най-добре за резултатите на нашите клиенти.“ споделя Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemaker в България. „Стартираме с екип от специалисти в областта на традиционните и дигитални медии, медийни изследвания и потребителски нагласи, част от които са досегашни служители на Ogilvy Group, и планираме скорошно разширявaне“, добавя още той. Екипът оперира с бранда Wavemaker на българския пазар oт началото на 2018 г. и вече обслужва редица глобални и локални клиенти, сред които DM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher.

    Владимир Стоилов има образователни степени по социология и маркетинг и започва кариерата си като част от екипа на Nielsen, занимаващ се със социологически и пазарни проучвания. През 2007 г. започва работа в Ogilvy Group Bulgaria като медия планьор в Mindshare, където се развива професионално през следващите 12 години. През последните няколко години е част от мениджмънт екипа на групата и отговаря за стратегическото планиране на най-големите клиенти, сформиранe и обучение на екипи и управление на работния процес.

    Към момента Ogilvy Group България включва седем компании: Ogilvy&Mather Advertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Intomedia и две стратегически партньорства с Metric DS и Knoway. Всяка от агенциите има специфичен опит и експертиза, които запълват портфолиото на групата в сферата на маркетинга и комуникациите.

    Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 1 ден
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 2 дни
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 2 дни
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 2 дни
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    18 април 2024, 08:29
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство