петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2618 прочитания

    Snapchat пусна новия си рекламен формат

    Видеосъдържанието няма да може да бъде пропускано
    17 май 2018, 07:04 a+ a- a

    Експерименталният рекламен формат, който Snapchat обмисляше, вече е част от платформата им. Видеосъдържанието ще се появява в професионалните  клипове в приложението и няма да може да бъде пропускано. Продължителността ще е само 6 секунди.

    Рекламите няма да се появяват в публикации от потребители, а само върху фирменото съдържание в приложението.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 2 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 2 часа
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 2 часа
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 3 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове