сряда, 23 май 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1833 прочитания

    Snapchat пусна новия си рекламен формат

    Видеосъдържанието няма да може да бъде пропускано
    17 май 2018, 07:04 a+ a- a

    Експерименталният рекламен формат, който Snapchat обмисляше, вече е част от платформата им. Видеосъдържанието ще се появява в професионалните  клипове в приложението и няма да може да бъде пропускано. Продължителността ще е само 6 секунди.

    Рекламите няма да се появяват в публикации от потребители, а само върху фирменото съдържание в приложението.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 5 часа
    Microsoft придобива компания, разработваща изкуствен интелект
    С технологиите си софтуерният производител се надява да подобри Cortana
    преди 5 часа
    Банкирането през мобилни приложения ще задмине това онлайн
    Този метод за достъп до личните средства ще стане по-популярен до 2019
    преди 20 часа
    преди 22 часа
    Откриха база за производство на бронирани автомобили в Самоков
    Инвестицията на “САМАРМ" е от близо 5 млн. лв.