сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4935 прочитания

    Paysafe с нова корпоративна идентичност

    Вижте новото лого на компанията
    07 юни 2018, 17:40 a+ a- a

    Глобалният доставчик на разплащателните решения Paysafe представи новото си глобално мото – „Plug into Paysafe“, заедно с новите си лого и корпоративна идентичност.

    Новият бранд на Paysafe беше показан за първи път на две спортни събития, проведени наскоро – на американското автомобилно състезание „500-те мили на Индианаполис“ (Indy500) и на ръгби мача на „Барберианс“ (Barbarians) – Англия в Лондон, съобщават от българския офис на компанията.

    „Новото ни лого включва двоеточието като символ на това, че предлагаме връзка с неограничен избор от модерни решения и възможности. Новата ни идентичност представя и множеството елементи от портфолиото на Paysafe, които могат да  бъдат организирани по различни начини. Така се създават най-подходящите и персонализирани разплащателни решения“, каза Оскар Нибоер, главен директор „Маркетинг“ в Paysafe Group.

    Новото лого на Paysafe

    Мотото „Plug into Paysafe“ подчертава как един търговец може да се „включи“ към платформата на Paysafe, която покрива всеки аспект на разплащанията. Paysafe продължава да разширява своя бизнес – придобиването на iPayment затвърди позицията на фирмата като един от 5-те водещи небанкови процесора на платежни транзакции в САЩ и като предпочитан партньор за бързо развиващия се сектор на малките и средните предприятия.

    Позиционирането на новия бранд съвпадна и с глобалното представяне на новата онлайн услуга на Paysafe за кешово разплащане, Paysafecash. Тя на практика дава възможност на потребителите да плащат в брой, когато пазаруват онлайн, вместо да въвеждат банковите си данни или тези от кредитната си карта. Paysafecash е първият онлайн кешов метод, чрез който може да се зареди дигитален портфейл, включително тези на Paysafe – Skrill и NETELLER.

    Решението на Paysafe за разплащателни услуги чрез вноски или след получаването на фактура, Payolution, също беше ребрандирано на Paysafe: Pay Later.

    „През годините компанията се разви във водещ глобален доставчик на разплащателни решения. Българската фирма се разрасна в съответствие с този глобален растеж, като ключовото за 2018 г. е да продължим увеличението на екипа ни, най-вече по софтуерно разработване на продуктите ни за дигитално разплащане. Мисля, че новата ни идентичност ще допринесе за затвърждаване на имиджа ни на водеща глобална компания в областта на онлайн разплащанията, както и на работодател, който предоставя уникални възможности за работа с дигитални платежни продукти, използвани на практика в цял свят“, каза Мирослав Божилов, генерален директор на Paysafe България.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 7 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 8 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 8 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 10 часа
    преди 13 часа